פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור בלתי סביר< נושא התלונה:
דותן עידו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הסיפור הזה כבר עובר כל גבול.

זוגתי ואני סיימנו את תקופת ההתחייבות לשירות האינטרנט בכבלים, וביקשנו להתנתק.

השלב הראשון עבר ללא בעיות (באופן מפתיע), וקבעו לנו מועד להגעת טכנאי לצורך ניתוק.

אחרי שחיכינו שעות, התברר שהוא לא מגיע!!!! וזה עוד אחרי שאישרנו שאכן אמור להגיע אלינו טכנאי.

קבעו לנו כמובן טכנאי נוסף. גם הוא, אחרי המתנה של שעות, לא הגיע, ולבסוף התקשר מאוחר בלילה,בשעה לגמרי לא סבירה (23:00) להגיד שהוא תיכף מגיע. אחרי זמן רב של המתנה, כשהתקשרנו אליו בעצמנו, הוא מגלה לנו שגררו לו את הרכב ולכן הוא לא מגיע בכלל. הוא התנצל ואמר שהוא יגיע למחרת.
חיכינו גם למחרת- אין שום טכנאי באופק.

התקשרו פעם נוספת לקבוע מועד הגעה. באותו היום התקשרה אלינו הטכנאית שאמורה היתה להגיע בשעות הערב לוודא שנהיה בבית. הגענו בזמן, חיכינו שעות, והיא לא באה. כשהתקשרנו אליה (כי הופיע מספר הפלאפון שלה אצלנו), היא אמרה שהיא כבר סיימה לעבוד ושהיא ביקשה מהמוקד למצוא לה טכנאי מחליף. אותנו לא עדכנו, ושרפנו עוד ערב בהמתנה.


החוצפה הזו, בפירוש לא סבירה. לא די שזה מגוחך לשלוח אלי טכנאי לשם ניתוק
( הרי כדי לנתק הוא לא צריך אותנו) ואפשר בפירוש להסתפק בשליח שיגיע בזמן שנקבע ולא בפרקי זמן לא סבירים, הרי שהם עושים את זה שוב ושוב בלי לשים ... על הזמנים לי.

יש לי עוד כמה דברים בחיים שאני צריך לעשות פרט להמתנה לטכנאים של הוט.


שמתי לב שלא מדובר כאן בתלונה היחידה, אבל בכל זאת, כתגובה הם רושמים "נציג מטעמנו שוחח עם הלקוח ... לשביעות רצונו....." . אין לי שום אמון באמרות מהסוג הזה כלפי המקרה שמתואר כאן.


במידה ואכן יהיה מצב שבו דיברו איתי וסוכם הכל לשביעות רצוני, אני אדאג לשבח כאן באתר, אבל עד שזה יקרה, אני מצהיר ששום דבר לא נעשה לשביעות רצוני!!!!



הייתי מצפה ששלוש פעמים יספיקו להם כדי להפסיק לטרטר אותי, אבל זה לא המצב, וטכנאי נוסף נקבע לשבוע הבא.

כלומר אל שלושת הערבים שבהם הבריזו לי וביזבזו לי, מצרפים עכשיו ערב נוסף...

הצענו להגיע באופן עצמאי להזדקות על המודם, ושהטכנאי יגיע מתי שבא לו כדי לנתק אותנו מהקופסא הראשית. סירבו!

ממש כל הכבוד. כל זה רק כדי שיקחו ממני את המודם...

עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אנו מתנצלים בפני הלקוח. מקרה זה רחוק מרמת השירות אותה אנו שואפים לתת, לפיכך פרטי התלונה בנושא הטכני הועברו לגורמים הרלוונטיים למניעת הישנות המקרה בעתיד. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה