פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מ HOT וחיבור ל YES נושא התלונה:
כהן שמואל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/8/06 חיברתי את אמא שלי(אלמנה בת78 )המתגוררת בר"ג ל -YES .
במעמד ההתחיבות חתמתי ל YES על אישור להודעה ל HOT על ניתוק
למרות אין ספור פניות הננו מקבלים חשבוניות חיוב כבר ארבע חודשים=ואין מושיע
YES טוענים כי הודיעו ל -HOT והם בכוונה מטעלמים, ו-HOT אומרים כי לא קיבלו.
לקראת סוף חודש 11 הודעתי על בקשה לניתוק מHOT ולמרות שמופיע להם במחשב כי יש בקשה לניתוק חייבו אותנו שוב(כמובן בהוראת קבע)
עד היום שילמנו ל HOT כ-600 ש"ח ולא רואים מתי זה יפסק/ נקבל בחזרה את הכסף
להזכיר אמא היא אלמנה בת 78 החיה מקיצבה החיוב מחשבון הבנק שלה!!!
עזרתכם
שמואל כהן
057-5520522
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של HOT על 4 חודשים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה