|
|
|
|
|
|
ניתוק מ HOT וחיבור ל YES |
נושא התלונה: |
כהן שמואל |
שם/כינוי: |
יום רביעי 30 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ר"ג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/8/06 חיברתי את אמא שלי(אלמנה בת78 )המתגוררת בר"ג ל -YES .
במעמד ההתחיבות חתמתי ל YES על אישור להודעה ל HOT על ניתוק
למרות אין ספור פניות הננו מקבלים חשבוניות חיוב כבר ארבע חודשים=ואין מושיע
YES טוענים כי הודיעו ל -HOT והם בכוונה מטעלמים, ו-HOT אומרים כי לא קיבלו.
לקראת סוף חודש 11 הודעתי על בקשה לניתוק מHOT ולמרות שמופיע להם במחשב כי יש בקשה לניתוק חייבו אותנו שוב(כמובן בהוראת קבע)
עד היום שילמנו ל HOT כ-600 ש"ח ולא רואים מתי זה יפסק/ נקבל בחזרה את הכסף
להזכיר אמא היא אלמנה בת 78 החיה מקיצבה החיוב מחשבון הבנק שלה!!!
עזרתכם
שמואל כהן
057-5520522
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של HOT על 4 חודשים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|