פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פעולת גביית תשלום לא חוקית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מרץ פנה אלי נציג מכירות של הוט בטלפון ועיניין אותי להצטרף להוט. לאחר שהסברתי לבחור באיזה מסלול אני נימצא היום אצל המתחרה ובאיזה תנאים ההסכם שלי, הוא הבטיח כי לא תהיה שום בעיה והוא ( הנציג ) יסדר הכל.
ב-23/3/06 הגיע מתקין בזמן שלא היינו בבית והחל בהתקנה של הוט, באותו זמן היית בבית רק המטפלת ששמרה על שני הבנות הקטנות.
המתקין הזיז מהמקום אקווריום ענק, מזנון , וארון בגדים גדון וזאת על מנת לבצע את עבודתו. בסיום העבודה שום פריט לא חזר למקומו. והוא דחק במטפלת שתחתום לו על ההתקנה כי הוא צריך לרוץ הלאה להתקנות נוספות.
בערב כשהגעתי הבייתה הסתבר כי דניאל הנציג עבד עליי ו ב ג ד ו ל .
הנציג הציע שלושה ממרים בפועל הביאו רק שניים , השאירו לי חצי בית מחובר להוט וחצי מחובר למתחרה.
מאז החלה מסכת ייסורים בטלפון בזמן שאני מנסה להסביר לכל מי שמועיל בטובו לענות לי לאחר זמן המתנה אדיר כי נעשתה פה טעות וצריך לתקן אותה בדחיפות. חמור יותר זה שאף אחד מבני ביתי לא חתם על שום הואת קבע או אמצעי תשלום אחר.
באחת השיחות אם שרות לקוחות הובהר לי כי להוט יש מאגר שמות של אנשים שפעם היו לקחות הוט ומשום מה הפסיקו להיות לקוחות בגלל סיבה כזו או אחרת. אותה נציגה הסבירה לי כי במאגר נמצאים כל הפרטים של הלקוח מה שצריך לוודא זה את מקום ההתקנה והזמן. עוד נאמר לי כי בטופס שדניאל הנציג מילא הוא כתב שהיה אצלי בבית, ממש לא נכון הוא לא היה אצלנו ובחיים לא ראיתי אותו ואנו לא יודעים מי זה אותו בחור.
ואז נפל האסימון , זוגתי היית בעבר לקוחה של הוט וסיימה איתם את ההיתקשרות. בזמן שהיית לקוחה שלהם החיוב נעשה דרך כרטיס האשראי של אביה וגם עכשיו מסתבר שהוט על ידי נציג המכירות שלהם דניאל הפעיל את כרטיס האשראי של אביה ללא אישורו או בקשתו וחמור מזה ללא ידיעתו.
לאחר כ- 10 ימים שבהם אני עדיין מחובר להוט ובמקביל גם למתחרים ולאחר תחנונים רבים הגיע בחור אחר על מנת לאסוף את הציוד ונדהם מהתופעה , התבייש התנצל ואמר שיעביר את זה לגורמים שמטפלים בעיניין.
עשרות שיחות טלפון בקשות ותחנונים מהנציגים של שרות לקחות שיתנו לי לשוחח אם בעל תפקיד על מנת לשטח בפניו את הבעיה אך כלום תמיד אותן הבטחות נעביר את זה הלאה ויחזרו אלייך. עוד נאמר לנו על ידי כל הנציגים שענו לנו בטלפון כי אין שום סיבה שאנו נחוייב עבור התקופה ( 10 ימים ) לאחר טעות כזו שנעשתה.
הוט -- אתם חברה ציבורית שנסחרת בבורסה אז מדוע אתם חסויים ? מדוע אי אפשר לקבל את הטלפון שלכם במשרדי ההנהלה? מה יש לכם להסתיר שלא יודעים עליכם אחרי הכתבות בטלווזיה ?
נכון להיום אף אחד מבעלי התפקידים בהוט לא מצא לנכון ליצור איתי קשר אבל הם זריזים מאד ותבעו אותנו על סכום של 480 ש"ח דרך משרד עו"ד שדורש מימני סכום של 936 ש"ח.
נראה מתי ימצא מישהו לנכון לחזור אלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מיידי של התביעה נגדנו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אנו מתנצלים בפני הלקוח. בעקבות פנייתו, הוחלט לבטל את החוב הכספי והטיפול המשפטי. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה