פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגי שירות מרמים כדי לסגור עסקאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/8/2006 יצרתי קשר עם נציג חברת HOT כדי לקבל הצעת מחיר לחבילת כבלים ואינטרנט, ולבדוק אפשרות להחליף את YES במטרה להוזיל את העלות שהייתה אמורה לעלות עם תום שנת התחברות ל-YES בתאריך 20/9/2006. הצעת המחיר שקיבלתי מנציג השירות לא קסמה ולכן לא השתכנעתי שכדאי להחליף ספק.
למחרת התקשר אלי נציג מכירות של חברת HOT הזדהה בשם מאור והציע את ההצעה הבאה:
"חבילת כבלים בסיסית ועוד שלוש חבילות נוספות כולל אינטרנט במהירות 1.5MB למשך שנה במחיר של 207₪." מאחר ובמנוי הנוכחי ב- YES המחיר היה אמור לעלות בתום השנה, ההצעה נשמעה מצוינת.
כדי לוודא שההצעה אכן כפי ששמעתי, שאלתי את הנציג, אם המשמעות היא, שאני יכול להתנתק לאחר שנה, ולעבור ל- YES ללא תשלום קנס? תשובתו הייתה בהחלט כן.
ההצעה נשמעה מצוינת ולכן החלטתי להחליף את ספק הכבלים ולעבור ל-HOT, במהלך אותה שיחה העברתי את פרטי כרטיס האשראי .
בהמשך, התקשרתי לחברת YES והודעתי שאני מעוניין לסיים את הקשר ולהתנתק.
בימים שלאחר מכן קיבלתי פניות רבות מנציגי חברת YES שניסו לשכנע אותי לא להתנתק, אך ללא הצלחה, מאחר והמרכיב החשוב לי ביותר בעסקה הוא המחיר ואותו לא יכלו לשנות .
באחת מהפניות של נציג ,YES כאשר סיפרתי על ההצעה שקיבלתי מ-HOT הנציג אמר שהוא מכיר את החוזה של HOT והמידע שנאמר לי לא נכון, כאשר לפי מה שהוא יודע, ההסכם הוא לשנתיים ולא לשנה, ושחבילת האינטרנט היא 750KB ולא כפי שנאמר לי 1.5MB.
כדי להפריך את מה שנאמר לי על ידי נציג שירות הלקוחות של ,YES התקשרתי שוב למאור הנציג של HOT ושאלתי אותו האם המידע שנמסר לי על ידי נציג YES נכון, תשובתו של מאור הייתה שהמידע שגוי והמידע הנכון הוא המידע שנמסר לי על ידו בתחילה.
מאחר ולא האמנתי שנציג חברת HOT יערים עלי, לא העליתי בדעתי לבקש את המידע בכתב.
באותה שיחת טלפון עם מאור נציג HOT, הוא הציע לי גם להתנתק מבזק בטלפון הקווי ולעבור לטלפון של HOT , הוא ציין שההתקנה היא בחינם והעלות היא 40 ₪ בחודש כולל 2000 דקות חינם, גם במקרה זה הסכמתי לבצע את ההתקנה.
ההתקנה בוצעה במועד שנקבע (לא נכחתי בהתקנה) ובסיומה המתקין החתים את אשתי על מספר טפסים, שלא כללו פירוט של תנאי העסקה, יש לציין שגם אם פירוט תנאי העסקה היה מופיע בטפסים, סביר להניח שהיא הייתה חותמת, כיוון שלא הייתה בקיאה בכל פרטי העסקה .
שלושה שבועות אחרי ההתקנה נשלח אלי חוזה מחברת HOT שהנתונים בו היו שונים מאלו שנמסרו לי בעת ההחלטה על המעבר לHOT-.
לפי החוזה ההתחייבות היא לשנתיים ולא לשנה כפי שנאמר לי, חיבור האינטרנט הוא 750 KB ולא כפי שנאמר לי, אף התקנת הטלפון היא בתשלום, ולא כפי שנמסר לי.
מאד התאכזבתי לראות שרומיתי, כיוון במידה והיה נמסר לי המידע כפי שמופיע בהסכם לא היה עולה בדעתי להחליף את YES ולעבור ל-HOT.
התקשרתי לשירות הלקוחות של HOT סיפרתי לנציגת השירות את פרטי המקרה, וביקשתי לשנות את תנאי העסקה לתנאים שלפיהם הסכמתי להצטרף, היא השיבה שתבדוק עם הממונים עליה ותחזור אלי .
הנציגה חזרה אלי לאחר כשלושה שבועות ואמרה שחברת HOT הסכימה לפצות אותי על עלות התקנת הטלפון אך לא מוכנה לשנות את תקופת ההתחייבות. הודעתי לה שאני מאד מאוכזב מהגישה והשירות הגרוע (מענה לאחר זמן כל כך ארוך) ושאני מרגיש מרומה. ביקשתי אחת משתי אופציות:
לסיים את הקשר עם HOT מייד ללא קנס.
לאשר לי התחייבות בתנאים שנמסרו לי בתחילה .
הנציגה הבטיחה שתחזור אלי עם תשובה למחרת, מאז עבר כמעט חודש ולא קיבלתי מענה .



אני למד מאופן הטיפול של חברת HOT במקרה כי רמת השירות שהחברה מציעה ללקוחותיה נמוכה מאד ולא מתאימה לחברת תקשורת בשוק תחרותי.

אני לא מבין מדוע חברת HOT מאפשרת לנציגיה לסגור עסקאות בעל פה?
לדעתי מתן אפשרות זאת נותנת לגיטימציה לנציגים למסור מידע חלקי או שקרי ובהתאם לכך לסגור עסקאות.




כספי סוג הנזק :
שינוי תנאי העסקה בהתאם לתנאים שנמסרו על ידי נציג ה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אנו מתנצלים בפני הלקוח ותנאי ההסכם שונו בהתאם לפרטים שנמסרו לו בתחילה.
כמו כן הלקוח זוכה בגין התקנת שירותי הטלפון.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה