|
|
|
|
|
|
גבית תשלום במרמה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 25 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/10 עברתי דירה מגבעתיים לבאר שבע לאחר שהייתי מנויה שנה וחצי להוט-טלוויזיה אינטרנט וטלפון.
העת המעבר התקשרתי והודעתי כי אני מעונינת להוזיל עלויות ולא אני מתנתקת.
הציעו לי חבילה מוזלת הסכמתי והגיע נציג לחבר אותי.
כעבור כחודשיים אני מקבלת מכתב כי לא הוסדר התשלום,אני מתקשת והנה מספר מחדלים:
1.הנציג שחיבר אותי מחדש לא טרח לקחת אישור חשבון בנק לכן לא עבר תשלום ואני חוייבתי בעמלות.
2.המנהלת הסתבר שלא אישרה את ההטבה ואי חוייבתי במחיר מלא!!!!!
למרות שלא הסכמתי לו,לא יודעתי והכי גרוע הורדו לי חבילות.
3.בשבקשתי שיחזרו אלי עם מידע מה קורה אף אחד לא טרח לחזור.
4. היום שלאחר שאני שוב התקשרתי,הודיעו לי כי נכון הייתה טעות,אבל אין מה לעשות,את צריכה לשלם את הסכום הנ"ל?!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא מוכנה לשלם ולו שקל מעבר למה שהסכמתי!!!!!!!!!
אם החברה עשתה טעות היא צריכה לשלם על המחדל.
אם זה לא יטופל זה יגיע לבית משפט!
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני אשלם לחברה את הסכום שאני והנציגה חתמו טלפונית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
אנו מתנצלים בפני הלקוח על אי הנעימות. לאחר שיחה עימו החליט לבטל את בקשת הניתוק וניתן לו מבצע חדש.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|