|
|
|
|
|
|
גבית כספים במרמה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים עברתי דירה,בזמן המעבר שוחתי עם נציגת שירות וביקשתי ממנה להוזיל מחירים כתנאי להעברת המנוי עמי לדירה החדשה.
קיבלתי מבצע שהניח את דעתי הסכמתי והתקינו לי מנוי משלולש-טלוויזיה כבלים וטלפון.
לאחר כחודשיים אני מקבלת מכתב כי לא עידכנתי אישור בנקאי ולכן החברה לא קיבלה כסף.
בעת התקשרותי לחברה לאשר חשבון גיליתי להפתעתי כי העיסקה עליה חתמתי עם הנציגה והיוותה תנאי השארותי בחברה לא אושר על ידי המנהל ואי לכך אני נאלצת לשלם תשלום גבוהה-שלא הסכמתי לו.
החברה אינה מעונינת לאשר לי לשלם את אשר חתמתי עליו,ומחייבת אותי בתשלום אחר.אגב,בנוסף הורדו לי ערוצים ואני צריכה לשלם ריבית פיגור כי הנציג שכח לקחת פרטי חשבון בנק!!!!
מצטערת ,יש גבול לכל תעלול.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|