פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים חוזרים ונשנים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חיובים מעבר לנדרש, גם לאחר שהודעתי להם על כך והם הסכימו שהחיובים גבוהים מהנדרש (חייבו אותי על תוספות שאין לי- ממיר שלישי ו-V.O.D) , לא קיבלתי החזר כספי ולא הורידו לי את החיובים העודפים, אני רודף אחריהם כבר למעלה מחצי שנה בנושא זה, בכל פעם הם מתנצלים , לא מתקנים וחוזר חלילה- אני חושב שזה לא מתום לב , אם זוהי לא גנבה אז מהי גנבה. למה הטעויות תמיד לרעת הצרכן, אם אכן מדובר על טעויות הן צריכות להיות לשני הכיוונים (גם לטובת הצרכן). אני במלכוד מכיוון שנמאס לי מהם ואני רוצה להתנתק, אך אני יחוייב בדמי התנתקות של 400 ש"ח..
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מהיר של הכסף ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח התנצלנו על הטעות והוסבר כי אנו נדאג להפיק את הלקחים הנדרשים למניעת הישנות המקרה בעתיד.
כמו כן סוכם עם הלקוח כי יזוכה בגין כל החיובים השגויים עד כה וכן החלטנו לפצותו . לשביעות רצונו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה