פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, חיוב מבעוד מועד והבטחות שווא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כשהחלטתי להירשם להוט הבעתי את חששותיי מהשירות אבל נועה הנציגה האביציוזית, הבטיחה לי שלאור ריבוי התלונות הוט עושה ל שביכולתה כדי שלקוחותיה יהיו מרוצים ואפילו נתנה לי את מספר הטלפון הנייד שלה, כך שאוכל לפנות אליה בכל עניין, כך אמרה. אלא שמרגע שחתמתי על ההצטרפות אי אפשר היה להשיג אותה. הטלפון הנייד "שלה" התברר כנייד של המוקד ואף לא פעם אחת שהתקשרתי וביקשתי לדבר איתה היא לא הייתה שם. בנוסף, הטכנאי שחיבר אותי השאיר איזשהו כבל שלא איפשר לי לצפות ב-VOD וטען שאי אפשר לכוון את השלט לשלוט גם בטלוויזיה, אבל כמו תמיד התעקשות והרמת קול עזרו גם פה ושבוע לאחר מכן, בתיאום נוסף ובצורך נוסף להישאר בבית שלוש שעות, זה תוקן. ואילו לא די בזה, כשגיליתי שהם חייבו אותי חודש מראש (בניגוד למקובל לחייב חודש לאחור, כך שיצא ששילמתי באותו חודש 700 ש"ח על לווין חודש לפני ובלים חודש אחרי), כעסתי וביקשתי לבדוק את זה עם אחראי. היא הבטיחה לי שמישהו יחזור אליי אבל כמובן שאף אחד לא חזר. אני בספק אם היא בכלל העבירה את בקשתי. כבר התחייבתי לשנתיים, אז למה לה לטרוח? אבל עכשיו אני מזהירה את כל חבריי ומכריי. חברת הלווין יהנו מהפאשלות של הוט, ולא בגלל שבלווין השירות מדהים, אבל הם הרע במיעוטו. הוט הם ללא ספק נציגי השירות הרע ביותר...

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוחה וציינו כי היא נמצאת במבצע יחודי ואטרקטיבי וניתן פירוט חשבון מלא. לבסוף החליטה הלקוחה להמשיך להנות משירותי HOT. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה