פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תעריפי מבצע ללא ידיעת הלקוח. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.12.2006 ביצעתי מעבר דירה מאזור ת"א לאזור השרון. לפני ביצוע המעבר הובטח לי מספר פעמים בשיחה טלפונית עם נציגי הוט - מעברי דירות שלא יהיה שינוי בתנאי המבצע שלי. תנאי המבצע: חבילת בסיס + סרטים ב-99 ש"ח. לתדהמתי גיליתי בחיוב של 01/2007 חיוב עבור 372 ש"ח!!! בשיחה עם נציגים מהוט נמסר שהמבצע הסתיים (בלי ליידע אותי) ולכן גבו 230 ש"ח (הגבייה נעשתה רטרואקטיבית ומכאן הסכום 372 ש"ח). יש לציין ששינו את תנאי המבצע מבחינת הסכום אך עדיין השירות הניתן לי לאורך כל התקופה הוא עבור חבילת בסיס + סרטים בלבד. פניתי למוקד קשרי לקוחות על מנת לקבל זיכוי ואף ניתוק אם לא יימצא פיתרון. שוחחתי עם ניסים ב-3.01.07, הוא הבטיח שיבדוק את העניין ויחזור אלי. כמובן שעד היום לא שמעתי ממנו.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי והחזר תנאי המבצע פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
ברצוננו לציין כי חברת HOT נוהגת ליידע את כלל לקוחותינו בדבר סיום תקופת מבצע באמצעות דיוור הנשלח למעונם. במקרה המדובר, לאחר שיחה עם הלקוח
סוכם כי חשבונו יזוכה בגין ההפרשים בין מחיר המבצע למחיר המחירון שחויב.
כמו כן סוכם כי מר שושן ייהנה מתנאי מבצע נוספים למשך תקופה של 24 חודשים מר שושן הביע שביעות רצונו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה