פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר נכונות לטפל בבעיה במעבר מגלישה עם חייגן לגלישה ללא חייגן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
הסיפור שלנו עם נטוויז'ן, הוט ובזק בינלאומי החל לפני יותר מחודשיים כאשר אני ובן זוגי החלטנו לעבור לגור יחד בבאר-שבע. כסטודנטים, לכל אחד מאיתנו יש מחשב המחובר לאינטרנט. אני הייתי מחוברת לנטוויז'ן והוט, וזוגי היה מחובר לבזק בינלאומי והוט. מכיוון שהמחיר של נטוויז'ן נעשה לא אטרקטיבי וגם אין להם אפשרות לספק גלישה בלי חייגן, כך שלא נצטרך לקנות ראוטר במחיר של כמה מאות שקלים, החלטנו להישאר עם הוט תחת השם שלי, שכן הטלפון שלי גם דרך המנוי הזה, ולשייך את המנוי שלי למנוי של זוגי בבזק בינלאומי כדי שנוכל לגלוש יחד באותו הזמן.
או-אז החלו צרותנו.
התקשרתי לתומי לנטוויז'ן בשביל לבקש להתנתק והבטיחו לי שנציג קשרי לקוחות (מה שידוע כ"שימור") יחזור אלי תוך 24 שעות. 72 שעות מאוחר יותר התקשרה ענבל ושידלה אותי להישאר, עד ששמעה שאנחנו רוצים לגלוש ללא חייגן. חבל, היא אמרה, את לקוחה ותיקה ויש לך עכשיו הטבה של חצי שנה חינם ועוד חצי שנה בסכום נמוך. מכיוון שלא התפתתי, היא הציעה שאעביר את ההטבה למישהו אחר כדי שהיא "לא תלך לאיבוד" וכדי שהם "יזכו" בלקוח חדש. בטיפשותי כי רבה היא, הסכמתי והעברתי את ההטבה לחברה טובה מהלימודים.
החל מאותו רגע ועד היום זוגי ואני רודפים על בסיס שבועי אחרי נטוויז'ן כדי שיעבירו מסמך מסתורי שנקרא "קובץ ניתוק" להוט, על מנת שאלה יוכלו לשייך את המנוי של זוגי למנוי שלי.
שיחות על גבי שיחות על גבי שיחות על גבי שיחות על גבי שיחות שרק זוגי הסבלני, בעל לחץ הדם הנמוך, יכול היה לנהל בלי להתאשפז ב"שלוותה". כל פעם צריך להסביר את כל הסיפור מחדש. כל פעם לא מוצאים את המנוי שלי שכן הוא הועבר, כאמור, לחברתי, ומסיבה לא ברורה נטוויז'ן לא שמרו גם את שם המשתמש שלי, כדי שתהיה היסטוריה ויוכלו לבדוק, במקרה של תקלות כאלה למשל, במה מדובר. אחרי מספר רב של הבטחות לטיפול תוך מועד כזה או אחר והבטחות להעברת הנושא ל"בכיר", נואשנו.
החלטנו להעביר את מאמצנו להוט, אך גם משם לא באה הישועה. איש טכני אדיב ומקצועי ביותר בשם ארתור ליווה אותנו במשך כמה שבועות במאבקנו מול נטוויז'ן, וכבר התעוררה תיקווה בליבנו שהוא יושיענו מן המטריקס הטלפוני בו שקענו. אולם, ארתור הפסיק לעבוד בהוט (גילינו זאת כשהתקשרנו להוט לבקש את פרטיו כדי לשלוח מכתב תודה על מאמציו) וכך חזרנו שוב לנקודת המוצא. בשלב מסוים הצלחנו לקבל הבטחה מסחררת ביותר כי הוט ינתקו אותנו באופן חד צדדי(!!) מנטוויז'ן, בלי לחכות לקובץ ניתוק מהם! בשמחתנו הרבה פיזזנו דקות מספר בבית לצללי מוזיקת המעליות של בזק בינלאומי. אך אבוי, דוקרים הם זרי הדפנה עליהם שכבנו שכן מאז הבטחה זו עבר יותר מחודש. הרי שכדי לנתק באופן חד-צדדי צריך קובץ שיוך מבזק בינלאומי (להלן 014). לכאורה דבר פשוט מאין כמוהו, הרי אנחנו אכן משויכים ל014, או לפחות כך טוען חיוב הוויזה החודשי של זוגי (והעובדה שאנחנו גולשים דרכם עם חייגן- בתורות). אבל שוב, אויה, גם לאחר 3 שיחות ועידה בין הנציגים של הוט ו-014, שכללו אימות פרטים אינטנסיבי והבטחה לשליחת קובץ שיוך ו/או בקשה לגלישה בלי חייגן , אנחנו עדיין- באורח פלא- משיוכים ל....נטוויז'ן וגולשים עם.... חייגן.
בצר לנו החלטנו החלטה מהפכנית!
נבקש להתנתק באופן פיקטיבי מהוט, אז נפתח מיד מנוי חדש ובא לציון גואל. ברם, למרות שאני וזוגי לקוחות של הוט במצטבר כבר יותר מ-6 שנים, הודיע לנו הנציג של הוט שאם הוא מנתק ומחבר אותנו הוא צריך לחייב אותנו בתוספת תשלום! לאחר יותר מחודשים של טירטורים הודיעו לנו הוט שלמרות השותפות שלהם בהתעללות הזו בלקוח הם חייבים לחייב אותנו במחיר חודשי גבוה יותר כי המחיר שאנחנו גולשים בו כבר "לא קיים".
ואני אומרת, הכצעקתה?!?!? אל תאמרו לי שאי-אפשר לעקוף את המערכת. אל תאמרו לי שאי-אפשר ליצור הנחה חודשית קבועה בשביל לשמור לנו על המחיר. אל תאמרו לי שאני צריכה לשלם על הרשלנות שלכם!
נכון, חברות האינטרנט מחזיקות אותנו בביצים, זה ידוע, אבל בא לי לעבור לבזק רק בגלל הטענה המרתיחה הזו של נציג הוט, למרות שזה לא ישרת את מטרתי כלל. לצערי, כיוון שזוגי רציונאלי יותר ממני והעיר את עיני לכך שזה לא באמת ידפוק את המערכת, המשכנו במסכת הייסורים.
"ויה דולורוזה" קטן עלינו.
לפני כשבוע, באחת השיחות הדו-שבועיות של זוגי עם וריאציה כזו או אחרת של הנוגעים בדבר, נאמר לו שלמעשה אין שום בעיה שנגלוש ללא חייגן ושזה יטופל תוך 24 שעות. למודי ניסיון בלענו את שמחתנו, ולא בכדי. שיחה אחרי 24 שעות הובילה להבטחה של 72 שעות ושיחה אחרי 72 שעות הובילה שוב, באופן בלתי נמנע, לשיחת הועידה הכל-כך פופולארית עם הוט.
נכון להיום אנו ממתינים שוב לשיחה מבכיר בהוט (אני מתרגשת, אף-פעם לא באמת קיבלנו בכיר לשיחה אישית!).

24 שעות, 72 שעות, עוד שלושה חודשים, מי יודע?
זה כל-כך מגוחך שזה כבר מצחיק במקום להרתיח. מן צחוק עצוב ומיואש כזה שכל מי שאי-פעם ניסה לעשות משהו שאין לו כפתור מיוחד במערכת, בוודאי חווה.
אני מניחה שבקרוב כל הסיפור הזה יהפוך לתביעה על עוגמת נפש ועל ביזבוז עצום של זמן עבודה (כל שיחה אורכת כשעה). אבל בנתיים, עד שאתפנה לכך, לפחות סיפרתי לכם מה אתם עלולים לעבור אם רק תחשבו על ללכת לקראת הספק שלכם ו"להעביר בעלות"- כי "חבל".

אגב, התנצלותנו הכנה בפני האישה מפרדס חנה, בעלת השם הזהה לשלי, שנותקה על לא עוול בכפה מנטוויז'ן, שהגדילו לעשות ואף התקשרו כדי להודיע לנו בשמחה רבה על שהצליחו, לכאורה, לנתק אותנו. אין לנו מושג מה עברת בשל הטעות הזו, אך אנו מתנצלים על חלקנו הפסיבי בה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מיידי בבעיה של כל הגורמים הנוגעים בדבר ופיצוי הולם על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוחה על אי הנעימות שנגרמה לה. עכשיו היא גולשת בהתאם לבקשתה-ללא חייגן. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה