פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מומחיות באי מתן שרות זלזול בלקוח וחוצפה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הסתיימה לי ההתחייבות על מבצע אינטרנט אז יצרתי קשר מול הוט ונטוויזן לעדכן חבילה חדשה ,הסיפור מתחיל בזה שבהוט טוענים שלא הסתיימה לי ההתחייבות (ושיש לי עוד חצי שנה), דבר שהוא לא נכון כי בשיחה הקודמת שלי מול הוט כשנכנסתי למבצע הנוכחי הבטיח/ה לי הנציג/ה שמדובר על חצי שנה התחייבות שיהיה חופף לתקופת ההתחייבות שלי בנטוויזן, +לא הגיעו אליי שום טפסים על סגירת המבצע החדש/לא חתמתי על שום מבצע.....יש רק את ההסכם הטלפוני שהם מתכשים אליו....אבל זה לא העיקר ,קיבלתי מספר הצעות להמשך/שדרוג והן לא מצאו חן בעיניי מדובר על חידוש תשתית אינטרנט 3/5 מגה הם הציעו לי תשתית של 3 מגה במחיר שיותר יקר מתשתית 5 מגה בבזק (דרך תשתית של יס 5 מגה ב 70 שח לחודש ) ,כרגע אני לא מעוניין לפתוח קו בזק עיניין שקשור לבעל הבית בדירה שאני שוכר,
ביקשתי לדבר אם מנהלה של הנציגה שטיפלה בי היא אמרה לי שהיא מעבירה אותי .... הייתי בהמתנה כמה רגעים ואז היא חזרה אליי ואמרה שהמנהל עסוק ושיש לי את האפשרות להמתין לו 2 דקות או שהוא יחזור אליי עוד כמה דקות...... , הדקות עברו ואף אחד לא חוזר..... פניתי שוב פעם והפעם אין אפשרות להגיע לקשרי לקוחות. נאמר לי ע"י נציג שרות לקוחות שנפתחה בקשת ניתוק ושנציג ייצור איתי קשר תוך 24 או 48 שעות אני לא זוכר בידיוק כמה זמן הוא אמר.... אמרתי לו שלא בקשתי ניתוק ושאני רק רוצה לחזור למחלקת קשרי לקוחות לדבר שם עם המנהל .... הנציג אמר שהוא לא מעביר אותי ושאני אמתיין עד שייצרו איתי קשר לא הסכמתי - הוא איים עליי אז שאין לו בעיה להגיד לי שהוא מעביר אותי ואז הוא ינתק.... התעקשתי שוב והתלוננתי על השרות והאיום לכאורה, הוא אמר שהוא מעביר אותי.... צליל המתנה +ניתוק!!!!!! כשהתקשרתי שוב ענתה לי נציגה שהיא רואה את ההתנהלות במנויי ושהנציג שדיברתי איתו העביר בקשה למנהל לחזור אליי ....
שאלתי מתי יחזרו היא אמרה שתוך חצי שעה ..... אמרתי לנציגה שאין לי בעיה לנתק ולהמתין לשיחה המיוחלת רק בתנאי שהיא מבטיחה שהיא תחזור אליי בכל מקרה לוודא שבאמת ייצרו איתי קשר.....חצי שעה עוברת ושום שיחה ...
ניסיתי להתקשר ,שוב נציגה חדשה ענתה לי בקשה פרטים ואז העבירה אותי לקשרי לקוחות שם נאמר לי ע"י הנציג שהמחשב שלו לא עובד אז ביקשתי שיעביר את השיחה למחשב ליד.....שוב המתנה לבסוף הגעתי לנציגת קשרי לקוחות שגם לה כנראה לא היה מחשב ביקשתי לדבר אם מנהל , היא אמרה שאי אפשר במהלך השיחה שמתי לב שהיא לא מתייחסת לדבריי ושאלתי אותה האים היא מקשיבה לי או שהיא מתעלמת ממני ....השיחה לא נותקה פשוט היה שקט ,הקו מחובר אבל אין תגובה......
לשם ההגינות אני חייב לציין שאני עובד בחברה מתחרה להוט ,אני בעצמי נותן שרות ואני מצפה לקבל שרות הולם, חברת הוט נפלה כאן בענק , אין לקיחת אחריות אין מענה אין יחס ללקוח אני מבין שיכול להיות מצב שהמחשבים נופלים זה קורה לכולם , אבל לנתק ללקוח בפנים , אז אם שיחה מתנתקת יש שיחה מזוהה אפשר לחזור ללקוח , בייחוד במקרה כזה שמאוד קשה להגיע לנציג קשרי לקוחות , בקשר לנציג שאיים אליי ושם אותי בהמתנה ואז ניתק אני לא מתייחס כי נותן שרות הוא כנראה לא ישאר הרבה זמן אם מפנייתי זו או אם מתוך בקרה פנימית של הוט ......ו
שגיא (שותף של בעל המנויי המדובר)
שיפור השרות , סינון יותר טוב של עובדים מול לקוחות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על אי הנעימות שנגרמה ללקוח. לאחר שיחה עם הלקוח עודכן המבצע והלקוח זוכה בהפרשים. אנו נאחלים לו חג שמח!



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה