|
|
|
|
|
|
גביית סכום גבוה יותר מימה שסוכם ללא ידיעתי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מחוברת לאינטרנט דרך הוט כבר כשנה, נאמר לי כי התשתית שעליה אני משלמת היא בסך 49ש"ח אך החודש כשקיבלתי את החשבון של חודש דצמבר התברר לי גובים מימני סכום של 99ש"ח ,פנייה הראשונה הנציגה לא ידעה להסביר לי מה פרוש הגבייה בפנייה השנייה דיברתי עם נציגה נוספת שהסבירה כי אני יזוכה אך אין לה הסבר לגבייה שנעשתה מה גם שהיא אמרה כי אני יזוכה על סך של 40 ש"ח כאשר אני אמורה לקבל בחשבון פשוט מאוד 50 ש"ח החזר, מה קורה פה לעזעזל למה גובים כסף שלא צריכים מלקוחה אם אני אמורה לשלם 50 אז מכפילים בלי ליידע אותי אפילו, חוצפה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מבקשת ליצור קשר ממחלקת ניתוקים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
הלקוחה חוברה בינואר 06 למבצע למשך שנה ובינואר 07 הסתיים המבצע והופרדו החבילות .
בשל תקלה בחודש ינואר אכן בוצע חיוב גבוה ממה שהייתה אמורה לשלם- והלקוחה זוכתה בהפרשים ועודכן לה מבצע המשך.
בשיחה עם הלקוחה, הוסברו הדברים לשביעות רצונה והחליטה לבטל הניתוק ולהמשיך להימנות עם לקוחותינו. אנו נאחלים לה ולבני משפחתה חג שמח.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|