|
|
|
|
|
|
זלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יותר משבועיים יש לי תקלה טכנית ואני לא מצליח להתחבר לאינטרנט בבית זמני ההמתנה לתמיכה טכנית לא משנה באיזה יום או באיזו שעה אני מתקשר צריך לחכות לפחות שעה על הקו וגם אז לא עונים אבל כשמתקשרים למוקד ההצטרפות הם עונים אותך דקה וגם אחרי שאני משאיר להם הודעה שיחזרו אלי גם זה לא מתבצע ממש גועל נפש של חברה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
הלקוח טופל לשביעות רצונו עוד בטרם קבלת הפניה דרך אתר תלונה. כמו כן ניתן לו פיצוי הולם |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|