פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפעלת עו"ד נגדי ללא ידיעתי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רמלה כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך למכתב התראה לפניי הליכים משפטיים שנשלח אליי ביום 22.11.06 בשם משרד עו"ד רד ושות' ברצוני לשתף אתכם בעניין::
1. בתאריך 1.4.05 התגלה אצל בני הפעוט כבן שנה וחודשיים גידול ממאיר בראשו, בעקבות ההוצאות הרבות שכרוכות בטיפולו ובעקבות שהותנו הממושכת בביה"ח נאלצתי להפסיק את התקשרותי עם חברת הוט.
2. בתאריך 9.6.05 נציג מטעם הגיע לביתי ולקח את הציוד של חברתם, הייתי מודעת לדמי היציאה הכרוכים בניתוק המנוי ולא היתה לי כל כוונה להתחמק מתשלום זה. מאחר והבנתי מהנציג שביקר בביתי כי גמר החשבון בוצע נתתי הוראה לבנק לבטל את הו"ק דרכה התבצעו כל התשלומים השוטפים וזאת מבלי לדעת שטרם גבו את התשלום בגין דמי היציאה. מאחר ובכל התקופה הנ"ל בני היה מאושפז בביה"ח ונלחם על חייו לא התפניתי לבדוק את נושא הגביה, הסתמכתי על דבריו של הבחור שביקר בביתי ולא שיערתי שהגביה לא בוצעה בפועל.
3. מיום הניתוק ועד ליום 22.11.06 מעולם לא נשלח אליי כל מכתב התראה לגביי החוב שלא נפרע ובהתאם אף נציג של חברת הוט ו\או מטעם לא טרח ליידע אותי שיש בעיה כלשהי בגמר החשבון.
4. לכן, הופתעתי לגלות בנובמבר 06 כי ישנו תיק שמתנהל כנגדי בנושא הגביה. לעניות דעתי, חברה בסדר גודל כשלכם מן הראוי שלפני התחלת הליכים משפטיים תביא לידיעתו של הלקוח כי ישנו חוב שלא הוסדר.
5. לצערי הרב, מאז ועד היום נזקק בני לאשפוזים חוזרים ונשנים,ניתוחים ולטיפולים כימים. ובמידה ותרצה אשמח להעביר לך אישורים מביה"ח תל השומר המעידים כי בתאריכים המפורטים בסעיף 1 ו- 2 בני היה מאושפז. בהתאם אשמח להעביר אישור המעיד על מחלתו הקשה של בני.
6. על כן, לעניות דעתי, יש מקום לשקול בשנית את כל הסכומים הנלווים לסכום המקורי אותו אתם דורשים.
7. חברת הוטדורשים כספים שלא כדין מהורים לפעוט החולה בסרטן, הורים שמוטרדים יום יום בשאלה האם בנם יחיה, הורים שנאלצים במעט האנרגיות שנשארו להם להתמודד עם העוול שחברתך גורמת להם.
8. שלחנו מכתב למנכ"ל הוט וציינו ,ש אנו אנשים ישרים ואין לנו כל כוונה להתחמק מתשלום יתרת החוב שההסכם עליו אנו חתומים מחייב אותנו, אך, אנו מרגישים באמת ובתמים כי נעשה לנו עוול נוראי.
9. בתגובה, קיבלנו מכתב שהחוב עומד בעינו

עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה התנצלנו על אי הנעימות שנגרמה לה והודענו לה כי לאור הנסיבות אנו מבטלים את החיוב לחלוטין. לסיום איחלנו לגב' פנחסוב ובנה בריאות ואריכות ימים.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה