חיוב כפול - שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2006 עברתי דירה מראשון לציון לרמת גן.פניתי לנציגים בכדי להסביר זאת, במקום לעשות פעולה רגילה של ההעברת דירה, פתחו לי מנוי חדש ולא סגרו מנוי הישן לכן חויבתי פעמיים כל חודש.
אחרי שעליתי על זה לאחר כחצי שנה דיברתי עם נציגי שירות לקוחות והבטיחו לי החזר עבור כל התקופה. מחודש ספטמבר אני לא יכול לקבל את ההחזר שמגיע לי.
לפני כחודש עברתי להוד השרון ועדכנתי את הנציגים על כך.
אחרי ששאלתי מה קורה עם הזיכוי הוסבר שאני צריך קודם להחזיר את המודם ורק אז אני אקבל את הזיכוי. טכנאי שהוזמן לאסוף את המודש הגיע לכתוכת הישנה שלי ברמת גן, למרות שהוסבר לנציגה שעברתי לעיר אחרת וטכנאי צריך לבוא לכתובת החדשה, הובטח לי שהכל יהיה בסדר, אל בפול לא בוצע כלום.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|