פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ממושך לאחר בקשת ניתוק, וסירוב לנתק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי ל-יס במאי 2006. חתמתי ל-יס על אישור לנתק אותי מהוט, וגם שלחתי פקס בקשת ניתוק בעצמי. אחרי אין ספור בקשות ניתוק, שליחת פקסים ושיחות טלפון (וטענות שלהם שלא קיבלו את הפקסים, וכו...), הואילו לנתק אותי באוגוסט 2006 אבל המשיכו לחייב אותי עד אוקטובר 2006. יש לציין שלא שילמתי להוט מרגע החיבור ל-יס (ביטלתי הוראת קבע) ודרשתי שיפסיקו לשלוח לי חשבונות הביתה. לפני כשבוע קיבלתי מכתב מעורך דין המייצג את הוט על פתיחת הליכים משפטיים נגדי. בנתיים הוט לא מוכנים לדבר איתי כי התלונה הועברה לעורך דין, והעורך דין לא מוכן לתת אינפורצמיה כי את זה אני אקבל מהוט אחרי שאשלם. בקיצור, אני חייבת להוט 1500 ש"ח על חמישה חודשים שבהם אני מתחננת להתנתק ומחוברת ליס, פלוס הוצאות עורך דין. יש לציין שאני וחלק מחבריי ששמעו על העניין, לעולם לא נתחבר להוט שוב. שירות הלקוחות שלהם והיחס האישי מתחת לכל ביקורת.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב הכוזב במידית. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה