פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה של נציגות השירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהמנוי בדירתי נותק עקב חוב של חודש אחד בלבד יצרתי קשר עם נציגת השרות על מנת להסדיר תשלום וחיבור ונציגת השרות החוצפנית אמרה לי"גברת אם אין לך כרטיס אשראי אין מה לדבר על חיבור המנוי" אני חושבת שזה חוצפה יש אנשים במדינה שאין ברשותם כרטיס אשראי אז לא מגיע להם להנות מהשרותים בכבלים ממש חוצפה שיתבישו להם במקום לבוא לקראת הלקוחות שלהם
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
עפ"י החלטת החברה, לקוח המבקש להצטרף אל חוג מנויינו לאחר שנותק מהחברה מסיבת אי תשלום, עליו למסור פרטי אשראי בלבד לתשלום קבוע.
בשיחות שקיימנו עם הלקוחה טרם ניתוק השירות התבקשה לשלם את יתרת החוב ולהסדיר אמצעי תשלום קבוע אך היא לא שילמה ולכן, נותקו השירותים במעונה.
כמו כן, צוין בפניה שוב כי נשמח לצרפה לשירותי HOT בהתאם לנוהל, דהיינו מסירת כ"א לצורך חיוב דמי המנוי השוטפים ותשלום יתרת החוב.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה