פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות וזילזול מוחלט נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי להוט לקבל מידע עבור הטלפון שלהם. נאמר לי שתוך 24 שעות יחזרו אליי ואכן חזרו אליי בזמן הנקוב, הטלפנית היתה חסרת סבלנות ולא הצלחתי להבין ממנה מהו המחיר שעליי יהיה לשלם, הסברתי לה שמאחר שיש לי כבלים של YES ואניטרנט של בזק אני אשמח לשמוע "חבילה משולבת" וגם "חבילות נפרדות". משום מה זה עיצבן אותה והיא טרקה לי את הטלפון !!! חשבתי לתומי שאולי היתה תקלה וחיכיתי שהיא תחזור אליי (כמובן שהיא לא חזרה) התקשרתי לשרות לקוחות שיבררו מי זאת שניתקה לי את הטלפון בפרצוף אך הם טענו שהם לא יכולים לדעת זאת (מה, אין מעקב אחרי לקוחות שמעוניינים להתחבר ? ) לפיכך ביקשתי לדבר עם המנהל ונימסר לי שהוא יחזור אליי תוך 24 שעות. בקיצור לא חזר אליי שום מנהל ושום טלפנית ולמעשה אני שמח שזה קרה כבר בהתחלה כך ראיתי את הפרצוף האמיתי של החברה ומזל שלא ביצעתי שום עיסקה איתם. אז זה תלונה מצד אחד ותודה מצד שני. דודו.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה