אי העברת מידע בדבר מחויבות לחברה למשך שנתיים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 20 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת הוט בה אני מנוי מזה שנים , מעבירה מידע חלקי בדבר תנאי התקשרות ,
לפני שנה כמעט התנתקתי, כאשר פנו אלי מהוט בהצעה עיסקית טובה. אף אחד לא טרח להעביר מידע שיש התחייבות לשנתיים , וכי לאחר שנה המחיר קופץ בכ40 ש"ח. אני כבר שבועיים מנסה לקבל תשובה , ואני מקבל תמיד אותה תשובה , יחזרו אליך תוך יומיים , יחזרו אליך ..... .
חברת הוט גרועה ביותר בהנחיות שניתנות לצוות המוקדנים שלהם . הם חוזרים שוב ושוב על אותה מנטרה , למרות שהם יודעים שהלקוח צודק , הם מנסים לשכנע את הלקוח שהוא חתום לשנתיים . אם רוצים להתנתק מחויבים בקנס הגורע את כל העסקה הכספית עליה התחייבו HOT טלפונית שנה קודם בפני .
צריך עו"ד שיתבע את הוט תביעה ייצוגית , ואז הם ילמדו סוף סוף את הלקח.
לא ברור לי מה זה התחייבות חד צדדית להוט . אין להם חוזה בכתב ואין להם מדיה קולית להתחייבות לשנתיים והם טוענים על מחויבות בלי שום ראייה. הצעתי להם המשך פעילות בחתימה במעמד 2 צדדים בתנאי שתהיה הצעה עיסקית תחרותית , אך ההתעלמות ממני ,תגרום לכך שכל הצדדים יפסידו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הכרה של HOT שאין לי מולם חוזה לשנתיים , וכי אם הם רוצים להמשיך שיציעו הצעה עסקית בחתימה במעמד שני צדדים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|