פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העברת מידע בדבר מחויבות לחברה למשך שנתיים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
חברת הוט בה אני מנוי מזה שנים , מעבירה מידע חלקי בדבר תנאי התקשרות ,
לפני שנה כמעט התנתקתי, כאשר פנו אלי מהוט בהצעה עיסקית טובה. אף אחד לא טרח להעביר מידע שיש התחייבות לשנתיים , וכי לאחר שנה המחיר קופץ בכ40 ש"ח. אני כבר שבועיים מנסה לקבל תשובה , ואני מקבל תמיד אותה תשובה , יחזרו אליך תוך יומיים , יחזרו אליך ..... .
חברת הוט גרועה ביותר בהנחיות שניתנות לצוות המוקדנים שלהם . הם חוזרים שוב ושוב על אותה מנטרה , למרות שהם יודעים שהלקוח צודק , הם מנסים לשכנע את הלקוח שהוא חתום לשנתיים . אם רוצים להתנתק מחויבים בקנס הגורע את כל העסקה הכספית עליה התחייבו HOT טלפונית שנה קודם בפני .
צריך עו"ד שיתבע את הוט תביעה ייצוגית , ואז הם ילמדו סוף סוף את הלקח.
לא ברור לי מה זה התחייבות חד צדדית להוט . אין להם חוזה בכתב ואין להם מדיה קולית להתחייבות לשנתיים והם טוענים על מחויבות בלי שום ראייה. הצעתי להם המשך פעילות בחתימה במעמד 2 צדדים בתנאי שתהיה הצעה עיסקית תחרותית , אך ההתעלמות ממני ,תגרום לכך שכל הצדדים יפסידו.
כספי סוג הנזק :
הכרה של HOT שאין לי מולם חוזה לשנתיים , וכי אם הם רוצים להמשיך שיציעו הצעה עסקית בחתימה במעמד שני צדדים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, שוחחנו עם מר ביתן. הלקוח שייך למבצע חדש כולל הטבת VOD.
מר ביתן הביע את שביעות רצונו מאופן הטיפול.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה