פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה והפקעת מחיר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני תוהה אם אני כאזרח קטן יכולה לקבל מענה על הנושא הנ"ל מול חברת הוט הגדולה.

בתאריך 5.10.06 התחברתי לשירות הוט במבצע הכולל אינטרנט ללא חיוב למשך חצי שנה בסך של 215 שח במעמד העיסקה הסברתי כי יש בעיות עם המחשב הגברת, מסרה שאם לא יצליחו לחבר ,אוכל לקבל במקום האינטרנט חודש כבלים חינם. כמובן שלא ניתן היה להתחבר אך גם החיוב לא השתנה כלומר חוייבתי כאילו אני מחוברת לאינטרנט. החיוב הראשון התבצע בתאריך 29.10.06 ע"ס 198.40 שח. ושוב בתאריך10.11ע"ס 227.80 בתאריך 30.11 הותקן המודם על סמך אותה עיסקהבה נאמר לי שזה כלול.כמו כן המתקין הציע לי ממיר נוסף ללא עלות התקנה ,בתמורה ל10 שח לחודש הסכמתי.

בתאריך 10.12.06 עיינתי בדף חשבון ולתדהמתי חוייבתי בסכום של 332.63 שח אני ממש כעסתי והתקשרתי לברר מה פשר החיוב המופקע. בכל פעם עונה אדם אחר ולכל אחד תרוץ אחר רק פשוט ללא שום קשר לשאלותי. אחדים מסרו כי תוך כמה שעות יפנה אלי מנהל משמרת. ללא שום תגובה וחוזר חלילה אני מתקשרת הם מבטיחים ואני ללא מענה. ואני חייבת לציין ששוחחתי לפחות עם עשרה אנשי שירות? בתאריך21.12 שלחתי פקס בו הסברתי את השתלשלות העניינים ובקשה להתנתק בשל החיוב המופרז וכן הזלזול בפניותיי המרובות. גם כאן אני חייבת לציין שלא ממש נענתי.

שוב התקשרתי ביררתי לגבי הפקס ואז גם ביקשתי במיידי לשוחח עם אחראי ולא אפנה לרדיו.

למחרת שוב התקשרתי ואז הואילו לתת לי לשוחח עם האחראי ,נדמה לי ששמו עדי. אציין שהתנהגותו הייתה מתנשאת ומזלזלת ובמשפט אחד הוא אמר לי"את רוצה להמשיך ולדבר או שאת רוצה פתרון . ניסיתי להקשיב אך גישתו הייתה עוד יותר חצופה ומתנשאת .הסברתי לו שאין לי זמן מיותר ובודאי לו כסף ובריאות לבזבז. ולכן בשל ההפרה שלהם אני מבקשת להתנתק מיד. אין בעיה אך עלייך לבקש זאת בכתב .הסברתי ששלחתי פקס לפני יוםאו יומים

הוא התווכח שלא קיבל וענה מאוד לא יפה וסיים את השיחה. כעבור כמה ימים התקשר אלי טכנאי וקבע מועד לניתוק ואמרתי שגררו אותי מספיק שזה יהיה מיד. ואז הוא אמר במילא את לא תשלמי אנו ננתק אותך ב1.1 בסדר.בקשתי החזר של ההפרשים לא קבלתי ליהפך בסוף ינואר קיבלתי בקשה לתשלום לחודש ינואר עס' 240+ בערך. לי יש את כל הניירת של הניתוק,החיבור וההסכם מה עלי לעשות ? מחשבון שלי בסך הכל הייתי מחוברת כשלושה חודשים מתוכם כחודש עם אינטרנט,חוייבתי שלוש פעמים על מה אני אמורה לשלם עוד? האם לא מגיע לי הפרשים שלא נדבר על שיחות הטל' שבזבזתי,הזמן ועוגמת הנפש . נא תשובתכם

בברכה רות גנות תודה.


Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על תחושתה של הלקוחה. אולם היא הצטרפה למבצע משולב טלוויזיה ואינטרנט בידיעה כי מסיבה זמנית לא תוכל ליהנות משירותי האינטרנט. כחודשיים לאחר החיבור לשירותי הטלוויזיה בוצע החיבור גם לשירות האינטרנט.
יצויין כי, חשבונה חויב בהתאם למבצע שהוצע דאז אך עם זאת, לאחר שיחות שקיימנו עמה הצענו מבצע חלופי, אך הגב' גנות החליטה לסיים ההתקשרות.
אנו מאחלים לגב' גנות חג אביב שמח.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה