HOT |
שם ותפקיד: |
פנייתו הראשונית בדבר סיום ההתקשרות עם HOT נתקבלה ביום 04.07.06.
עם פנייתו, הוסבר כי על מנת לנתק את מעונו משירותינו, עליו לשלוח מכתב ניתוק.
רק בתאריך 24.08.06 נתקבל מכתבו ובהתאם נקבע ניתוק ליום 27.08.06.
עפ"י רישומינו, ביום הגעתו של הטכנאי, ביקש מר ברכה לבטל את בקשת הניתוק. בשיחה שנערכה עמו הוצע מבצע אטרקטיבי אחר. עם הסכמתו, בוטלה בקשת הניתוק ועודכן המבצע המבוקש.
באשר לחיובים בחשבונו של מר ברכה, יצויין כי, בחודש 4/06 הסתיים המבצע המעודכן בחשבון המנוי. חודש קודם לכן נשלח דיוור אל מעונו של מר ברכה המציין כי המבצע מסתיים ועליו לפנות אל אלינו לעדכון מבצע חלופי, אך כאמור, רק בחודש יולי פנה מר ברכה אל מוקד השירות של HOT.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|