פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 05.06 ביקשתי להתנתק מחברת הוט לאחר שחויבתי על סך של 254 שקל
במקום 180שקל שחויבתי עד לחודש 02.06 ואז החלה מערכת טירטורים ללא
שום סיבה.עשרות שיחות טלפןן בעלות גבוהה הפסד זמן ועצבים.תמיד הובטח שהענין יוסדר ואקבל הפרשים אך מאומה לא קרה ושו ב טלפונים ושוב הבטחות ושום דבר לא זז לאחר שיחה נוספת נתבקשתי לשלוח פקסובקשה לניתוק בטענה שפקס קודם לא הגיע.לאחר כמה ימים יצרו איתי קשר ונקבע לי תאריך לניתוק המתנתי בביתי לטכנאי אך הוא לא הגיע מיותר לומר שהפסדתי יום עבודה
בעקבות התנהגות זו ביטלתי את כרטיס האשראי.המשכי ליצור קשר עם הוט בבקשה חד משמעית לנתק אותי ואכן בחודש 11.06 בוצע
אבקש לא לחייב אותי מיום שחברת הוט קבלה את הפקס 08.06
כמו כן להחזירלי הפרשי תשלומים שנגבו 03.06 09.06
כמו כן לפצות אותי בעבור יום עבודה כאשר הטכנאי לא הגיע

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
פנייתו הראשונית בדבר סיום ההתקשרות עם HOT נתקבלה ביום 04.07.06.
עם פנייתו, הוסבר כי על מנת לנתק את מעונו משירותינו, עליו לשלוח מכתב ניתוק.
רק בתאריך 24.08.06 נתקבל מכתבו ובהתאם נקבע ניתוק ליום 27.08.06.
עפ"י רישומינו, ביום הגעתו של הטכנאי, ביקש מר ברכה לבטל את בקשת הניתוק. בשיחה שנערכה עמו הוצע מבצע אטרקטיבי אחר. עם הסכמתו, בוטלה בקשת הניתוק ועודכן המבצע המבוקש.
באשר לחיובים בחשבונו של מר ברכה, יצויין כי, בחודש 4/06 הסתיים המבצע המעודכן בחשבון המנוי. חודש קודם לכן נשלח דיוור אל מעונו של מר ברכה המציין כי המבצע מסתיים ועליו לפנות אל אלינו לעדכון מבצע חלופי, אך כאמור, רק בחודש יולי פנה מר ברכה אל מוקד השירות של HOT.


תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה