פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט שלא פעל למעלה מחמישה חודשים בתקינות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
חוברתי לחברת הוט על מנת שאוכל להתחבר לאינטרנט. בתחילה הייתי מחוברת למהירות 750 ולאחר מכן התחברתי למהירות של 3 מגה ומאותו היום נהרסו חיי .
האינטרנט היה מתנתק כל הזמן כל 4-5 דקות גלישה ,בתחילה פניתי לנטויזן שדרכם אני מחוברת אולם הם לא מצאו כל בעיה מאצלם ולאחר מכן פניתי לחברת הוט. אולם אצלם היו כל הפתרונות רק לא לשלוח אלי טכנאי שיבדוק שהבעיה היא לא במודם. אולם הם לא רצו הם בסוף החליטו כי הבעיה היא הכבל רשת וגם לאחר הבטחה כי הם ישלחו לי כבל הוא לא הגיע רק לאחר כחודשיים אם לא (למרבה הציניות אחרי שהגיע הטכנאי) יותר .לבסוף לאחר סחבת ומספר רב של טלפונים עד שהגעתי לאחד הנציגים והוא נאות לשלוח לי טכנאי. לאחר מספר הפעמים הכה רבים שפניתי אליהם הטכנאי הגיע ולמרבה הפלא לאחר שהוא החליף את המודם פסקו הניתוקים. פניתי אל חברת הוט לאחר הגעת הטכנאי והסברתי להם שהאינטרנט תוקן אבל כרגע אני רוצה פיצוי בצורת זיכוי כמו שהובטח לי לאחר שדיברתי בזמנו עם אחת מהאחראיות בשם מיכל אולם גם אז אותה נציגה אמרה לי כי נראה לה שלמרות שאני חושבת שהבעיה היתה מהמודם היא לא היתה ממנה אז אמרתי לה איך את מסבירה את זה שהיו לי ביום קרוב ל80 ניתוקים והיום יש לי בקושי 4 במשך כל היום? אחרי ששיכנעתי אותה היא אמרה שהיא חושבת שאני צודקת ולפיכך היא תעביר בקשה לזיכוי את תקופת הזמן כחצי שנה למחלקת כספים והם יחליטו את גובה הזיכוי ,זה יכול להיות כל התקופה או חלקה את התוצאות אני אראה בחשבונית. היום ראיתי את החשבונית ומישום מה לא מופיע בה שום זיכוי אפילו לא של יום לי כבר נמאס להתקשר ולכן פניתי אליכם אולי תוכלו לסדר לי את הסיפור הזה בתודה מראש
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם עבור הסחבת חאי מתן שירות נאות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה