פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התחייבות להסכם וקנס לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש פברואר התחברנו להוט למבצע פלטינה כבלים,טלפון,אינטרנט בזמן התחברות הבטיחה סוכנת המכירות בשם עדי 3 חבליות+חבלית בסיס פלוס שתי ערוצי משחקים של הוט (גוגו וקלאב).
לאחר יומים נחסמו הערוצים בטענה שלא מגיע לנו וסוככנת המכירות הבטיחה דבר שחברת הוט לא יכולה לקיים לאחר שביקשנו להתנתק בגלל הפרת חוזה אחרי שבוע של שיחות עם שירות של הוט ושימור הלקוחות והסוכנת טעתה והתנצלה בקשה שנתחבר לחבלית הילדים כדי שנקבל את ערוצי המשחקים למרות שהסברנו לה שאין ילדים בבית גם בזמן שהתחברנו גם שבוע אחרי התחברות. לבסוף הוצע לנו או לקבל קנס של 600 שקל אחרי שבועיים של התחברות או להתחבר לחבילת הילדים לאחר שהסכמנו להתחבר לחבילת הילדים גילנו שרק ערוץ משחקים אחד נפתח (גוגו) וערץ המשחקים השני (קלאב)חסום עדין התנתקנו השבוע לאחר 3 שבועות משירותי טלביזיה ואינטרנט וכעט "חברת הוט" קונסים אותנו על הפרת הסכם ועל זה שהם אלו שמבטחים ללקוחות הטבות שהם לא יכולים לקיים.
כספי עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הקנס והתלנצות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
"פניית הלקוחה בנושא התקבלה בחברתנו באמצע חודש פברואר 07. נציגת מחלקת מכירות ונציג מחלקת פניות ציבור שוחחו עם הלקוחה והנושא נסגר לשביעות רצונה. מספר ימים לאחר מכן, שוב פנתה הלקוחה. נציג מחלקת פניות ציבור שוחח עם הלקוחה בשנית , ניתן ללקוחה ערוץ לבחירתה ללא חיוב לתקופה מוגבלת. בשיחת משוב שנערכה לאחר מכן עם הלקוחה הביעה הלקוחה את שביעות רצונה מהשירות שקיבלה.
למרות הכתוב לעיל, בחרה הלקוחה להתנתק משירותנו ולכן, כפי שהוסבר לה במועד המכירה, חויבה בגין החזר שווי הטבה"



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה