פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
טלפנית של הוט סגרה איתי דיל מדהים של כבלים טלויזיה ואינטרנט. בחיוב הראשון נעלם הדיל ונוסף סכום חדש לתשלום בלי ידיעתי\הסכמתי. הטלפנית אומרת שאכן היה דיל אבל אנשי הכספים ממשיכים להוריד לי את הסכום הנוסף כי לא ידוע להם על המבצע שלה.
עשרות טלפונים שלי ועל חשבוני, ואנשי שירות ומנהלים למינהם שאומרים אני חוזר אליך אך לא חוזרים.
מה עושים?
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של גב' בן דרור נעשתה בדיקה מקיפה ממנה עולה כי תנאי המבצע לא עודכנו כראוי ועל כך התנצלותנו.
בשיחתנו עם גב' בן דרור עודכנו תנאי המבצע כפי שסוכמו עימה מיום הצטרפותה לHOT, דהיינו מיום 20/2/07 לשביעות רצונה המלאה. התהליך המתואר בפנייתה של גב' בן דרור, אינו תואם את רמת השירות אותה אנו שואפים להעניק לחוג לקוחותינו ואנו נדאג להפיק את הלקחים הדרושים.
HOT מאחלת לגב' בן דרור ולבני משפחתה חג אביב שמח והמשך הנאה ממגוון שירותי החברה.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה