פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מגעיל ביותר מצד הנציגי שרות ואחד הגובים בשם גיא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות של חברת הוט מזה שנתיים או יותר לפניי מיספר חודשים הייתה לנו בעיה עים ההוראת קבע מפני שהיינו באבל התקשרתי לחברה במטרה להסדיר את העניין אך לא האמנתי שישנם אנשים אים כזאת אטימות אף אחד מהנציגים לא היה מוכן להעביר אותי אל המנהל לפני שבועיים התקשר אליי אדם בשם גיא שהציג את עצמו בתור הגובה והיחידי שמטפל לי בתיק הוא היתנהג כמו עבריין לא היה מוכן להקשיב הוא עמד על זה לנתק אותנו והיתנהג בזילזול כנראה שהוא פחד שלא נגיע למישהו מהמנהלים ונספר את מה שקרה איתו אך מה שבאמת חשוב לי זה לומר לכם שהאדם הזה שמציג את עצמו בתור הגובה מתנהג בצורה ברברית ומגעילה ולפי דעתי הוא רק הורס לחברה עוד לא ניתקלתי באדם שמכריח את הלקוחות להתנתק מהשירות אז ככה יש לנו עוד המון מה לדבר לגביי הנושא הזה כי הסיפור הוא הרבה יותר מורכב אז בכל לשון של בקשה אים מישהו מסמכות גבוהה קורא את התלונה הזאת אז אני מאוד מקווה שיקח את זה לתשומת ליבו ויחזור אלינו כדיי לברר לגביי הנושא הזה שלפי דעתי אותו אדם בשם גיא הורס את שמה של הברה ועוד דבר נוסף שהבהרתי לאדון גיא שאים הוא לא יעביר אותי למישהו מעליו אז חבל כי בסך הכל אנחנו שש משפחות שהיינו מחוברות להוט וחבל שהוא גורם לחברה לאבד המון לקוחות אז אים מישהו קורא את התלונה הזאת ויכול לחזור אליי אני אשמח מאוד לדבר אים אדם יותר אנושי מצפה לתשובה
יחס שפל מצד הגובה סוג הנזק :
שאדם בעל סמכות גבוהה הוא מנהל של חברת הוט יצור אימנו קשר כדיי ליפטור תבעיה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה נמסר כי צר לנו על תחושתה וכי הנושא נמצא בטיפול. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה