פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות חסרת סדר ו"המגזר הרוסי" בהוט... נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף פברואר התחברתי להוט במבצע טריפל וכאן התחילו ההפתעות:
1. מתוך 3 חבילות שהזמנתי - 2 לא היו נכונות (ספורט ובידור במקום רוסית ומוזיקה).
2. לא חוברתי לתא קולי למרות שביקשתי.
3. הטכנאי התקין לי ממיר נוסף שלישי שלא ביקשתי, כמובן משלמים אליו עוד 10 ש"ח.
4. בחבילת טלפון שוייכתי ל"מגזר רוסי" ללא ידיעתי, מה שמו - חודש חינם דמי שימוש במקום שנה כפי שאומרת המבצע!!! (כנראה מבטא לפעמים מזיק).
ביזבזתי המון זמן ושיחות טלפון עם שירות לקוחות כדי לקבל מה שביקשתי.
יש להוסיף לכל זה שנציגת מכירות בזמן ההתחברות הייתה אדישה, כל מילה אני הוצאתי ממנה (כמו מה תנאי המבצע, מה אני אקבל וכו'). אפילו לא שמעתי "תודה על הצטרפות".
לאחר מסירת הפרטים ביקשתי ממנה לחזור פעם נוספת על כל מה שהזמנתי וראו מה קיבלתי!!!
במספר הויזה הנציגה משום מה לא טעתה!
לאחר שהתקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי מספר פקס כדי לשלוח תלונה - נאמר לי שהכל יועבר להנהלה הבכירה להסקת מסקנות ולא נתנו לי מספר!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על זמן ושיחות טלפון רבות שבוזבזו והשיוך ל"מגזר הרוסי" (יש לזה מילה אחרת). פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח התנצלנו בפניו, והוסבר כי הנושא ייבדק. הלקוח ציין כי כבר פנה לשירות וקיבל טיפול ראוי ופיצוי הולם לשביעות רצונו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה