|
|
|
|
|
|
אי טיפול בפנית הלקוח |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שרות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תודה רבה לחב' הוט שבמהלך 3 שעות שרות לקוחות לא יכול לפתור את הבעיה שלי שהיא מאד פשוטה לשלוח טכנאי בעיניין תקלה בשלט רחוק אנלוגי מסתבר שחב' הוט לא יודעת מה לעשות בנוגע לבעלי שלט אנלוגי אבל יודעים למשוך כסף מחשבונינו כל חודש תודה לפקידות לירון משרות לקוחות וכן ממחלקה טכנית שניתקו טלפונים במהלך שיחה ולא חזרו.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|