פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מהוט נושא התלונה:
קידר איילת שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקתי מהוט והתחברתי ליס.
התיזוז הרגיל: "יס" טוענים ששלחו להוט את פקס הניתוק והוט מכחישים בתוקף.
אני נאלצתי לבצע את הניתוק ע"י שליחת פקס להוט (עוד לא קיבלתי אישור מהוט כמובן, אלוהים יודע מתי אני אקבל)
הבעיה הגדולה: הוט טוענים שאני מחויבת ל24 חודשים במבצע שלקחתי. אני יודעת שכל פעם שדיברתי עם נציגי הוט הם אמרו לי שאני לא מחויבת לשום תקופת זמן. וגם לא קיבלתי מהם שום טופס עם התחייבות לתקופה מסוימת. וזה נושא שמאד חשוב, אני לא אוהבת התחייבות ולכן דאגתי לברר את זה.
עכשיו אני צריכה לשם עוד כ200 שח על ההתנתקות מהוט. כי הם טוענים שאני מחויבת לשנתיים!! פתאום!. פשוט גניבה.

אני לא מבינה את ההתנהלות של הוט. הייתי לקוחה טובה במשך המון שנים ורציתי לנסות את יס ואם לא ימצא חן בעיני לחזור להוט. אחרי היחס שקיבלתי כרגע, אין סיכוי שאני אחזור להוט. עכשיו הם איבדו בטוח לקוחה. לא חבל?

תודה איילת
כספי סוג הנזק :
לא לשלם את "הקנס" המומצא פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בתאריך 15.03.07 נתקבלה הודעתה הטלפונית הראשונית של הגב' קידר בדבר סיום ההתקשרות עם HOT. עם פנייתה דאגנו לתאם עמה ניתוק לתאריך 20.03.07.
באשר להתחייבות אציין כי, עפ"י רישומינו, הגב' קידר קיבלה הסברים מפורטים באשר למבצע אליו הצטרפה לרבות החזר שווי ההטבה. כמו כן, נשלח אל מעונה תקנון המבצע הרלוונטי. על כן, חשבונה יחויב בהחזר שווי ההטבה.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה