פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ברצוני לספר את כל השתלשלות האירועים הלא נעימים שעברתי ולצערי עדיין עובר עם חברת הוט. (השתלשלות האירועים שלי אומנם ארוכה אך שווה לקרוא ובכך מקווה שתוכלו לקבל תמונה מלאה של עוגמת הנפש שיש לי מחברת הוט):
אני התחברתי לחברת הוט (טלויזיה ואינטרנט)לפני שנתיים בפבואר 05' ,כבר מייד לאחר ההתקנה ניתקלתי בבעיה ,כאשר חייבו אותי בהתקנה בסך של 50 ש"ח ,למרות שהנציג שאיתו דיברתי להתחברות אמר לי כי ההתקנה היא ללא חיוב תשלום. בעקבות זאת רציתי לברר את העניין עם נציג חברה הוט ,ולאחר שראיתי כי בכל פעם שצילצלתי לברר את מהות העניין,אני נאלץ להמתין כ20 דקות ולבסוף נמסר לי בכל פעם כי נציג יחזור אליי ובמועד מאוחר יותר ואף נציג לא טרח להתקשר אליי ,נאלצתי לכתוב מכתב חריף לחברה ,שבו איימתי מצידי על תביעתם ופירסום המקרה בעיתונים ופירסום השירות הלקוי מצידם שבו הלקוח נאלץ לרדוף אחריהם תוך התעלמות מוחלטת ממנו.ורק לאחר זה חזר אליי נציג שמסר לי כי חשבוני יזוכה בדמי ההתקנה שחויבתי ללא סיבה. (עלות הניסיונות של שיחות הפלאפון שלי לדבר עם נציג הוט בטלפון שהוצאתי בגין מקרה זה לחברת הוט באותו חודש הגיע לסכום דמי ההתקנה שחויבתי ללא סיבה אך פעלתי מתוך עיקרון של צדק לקבל את המגיע לי).

כעבור מספר חודשים אירעה תקלה באינטרנט שלי והוא לא פעל כשהתקשרתי להוט בהתחלה טענו בפניי כי זוהי תקלה אזורית ביום למחרת שראיתי כי עדיין אין לי חיבור לאינטרנט נמסר לי מהוט שישלחו אליי מחר יום שישי נציג מטעמם לבדוק את העניין. בשעות הבוקר כאשר ראיתי כי הטכנאי אינו מגיע התקשרתי להוט ונמסר לי כי הוא לא יגיע במועד מכיוון שהיום קצר והטכנאי לא יספיק להגיע אליי אלה רק ביום ראשון. ביום ראשון הגיע טכנאי שבדק בביתי את החיבורים ולא מצא בעיה ולאחר שאיתר את הבעיה בקופסאת חיבורים שבחצר טען כי צריך להחליף חלק מסוים שאין ברשותו ועל כן הוא נוסע להביא אותו והוא יחזור מאוחר יותר להחליפו. כאשר חזרתי בערב מהעבודה וראיתי כי עדיין האינטרנט אינו פעיל נמסר לי מחברת הוט שוב שטכנאי יגיע אליי מחר. כשהגיע אליי למחרת ביום שני טכנאי שוב הוא בדק את החיבורים בביתי והסברתי לו שהבעיה היא בחוץ וצריך להחליף חלק מסוים שהטכנאי הקודם טען בפניי כי אינו תקין ולכן התעקשתי מהנציג שיתקשר לאחראים שלו ויספר להם את האירוע והובטח לי כי החלק יוחלף באותו היום ולבסוף הוחלף החלק הפגום וחוברתי שוב לאינטרנט.

בפבואר 06' כעבור שנה של מנוי לכבלים חויבתי ב100 ש"ח יותר (במקום 220 ש"ח לחודש חוייבתי ב320 ש"ח) צילצלתי להוט ונמסר לי שהחבילה שלי הסתיימה ומיכיוון שלא עידכנתי את החבילה התעריף הוא ב100 ש"ח יותר. לאחר שהנציג מהוט אמר לי כי הם מתריאים בפני כל לקוח 3 חודשים לפני סיום החבילה ואם הלקוח לא מגיב התעריף משתנה אוטמטית טענתי להגנתי כי לא נמסר לי דבר אודות סיום החבילה לא באמצעות הדואר ולא בטלפון.על כן אמרתי לנציג הוט כי נמאס לי מהשירות הגרוע מצידם ושאני לא מעונין להמשיך בשירותם וכי זוהי גניבה מצידם לחייב את כרטיס האשראי שלי ב100 ש"ח יותר כפי העולה על רוחם. לאחר מספר ימים של ניסיונות של ניתוק שבכל פעם מעבירים אותי לנציג בכיר אחר הוצע לי זיכוי של הסכום שחויבתי ללא סיבה ובהטבה של 3 חודשים חינם של VOD וכן חבילה טלויזיה+ אינטרנט ב230 ש"ח לחודש אך אני צריך להתחייב אליהם לשנתיים כאשר שאלתי במפורש את הנציג אם זה אומר שלי יהיה שקט של תשלום חודשי בסך 230 ש"ח לשנתיים הוא אמר לי שכן ובתמורה אני מתחייב לשנתיים להמשיך ולהיות מנוי שלהם.
כעבור שנה בפבואר 07' שוב פעם החשבון החודשי שלי עלה הפעם ב35 ש"ח מתוך עיקרון של צדק על כך ששוב פעם רומיתי התקשרתי לחברת הוט ונמסר לי שהחבילה שעשיתי היא לשנה בלבד ושאני מחוייב אליהם לשנתיים ולאחר שביקשתי להתנתק מהם סופית הם טענו בפניי שאני מפר התחייבות ועל כן אני אאלץ לשלם להם 59 ש"ח *12 חודשים שזה 708 ש"ח. (חייב לציין שאם מחשבים את הסכום בסך 35 ש"ח שהעלו לי כפול 12 חודשים שנותר לי בהתחייבות הסכום הוא רק 408 ש"ח). כאשר אמרתי לנציג כי אני נשבע שהנציג שדיברתי איתו לפני שנה לא מסר לי את המידע הזה וכי נאמר לי במפורש שהחבילה היא לשנתיים כמו ההתחייבות מצידי ושאם יש איזו הקלטה מצידם של השיחה שיבדקו את הדברים נאמר לי כי נעשה בינינו חוזה טלפוני וכי המילה שלהם מבחינה חוקית חזקה משלי ושהם אינם זקוקים להקלטה של הדברים בינינו , כמו כן טענתי בפניהם כי אין לי שום חוזה כתוב אודות החבילה שנעשתה לי וכל הדברים נעשו עפ"י שיחת הטלפון עם נציגם ומאולם לא חתמתי על חוזה שכזה בינינו הם מסרו לי כי אין באפשרותי לעשות דבר מלבד להישאר מנוי או להתנתק ולשלם להם 708 ש"ח קנס שכמובן אינני מוכן לשלם.
לצערי אני עדיין מנוי של הוט אך אינני מעונין בכך מיכיוון שאני מרגיש כי רימו אותי אך מיכיוון שעל מנת להתנתק מהם אאלץ לשלם להם קנס של 708 ש"ח אני נאלץ להישאר מנוי עד תום ההתחיבות שהם טוענים שנשאר לי דהיינו עד פבואר 08''.
אני חייב לציין שאף פעם לא ניתקלתי בחברה גדולה שכזו אם שירות לקוחות גרוע ביותר שבה הלקוח נאלץ להמתין דקות רבות בטלפון בכל פניה של בעיה אליהם ובהפרה חמורה של הנציגי שירות אשר מסכמים אם הלקוח דברים מסוימים ובפועל הדבר נעשה אחרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מעונין להתנתק מחברת הוט מבלי לשלם להם קנס של 708 ש"ח שכן הם הפרו את החוזה בינינו ולאחר שנה במקום שנתיים הם העלו לי את התעריף של המנוי החודשי ב35 ש"ח. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה