פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוקי אינטרנט עקב הכנסת אטנואטור ללא ידיעתי +אי רצון לספק אישורים בכתב+ שרות לקוחות גרוע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במשך חצי שנה היו לי ניתוקי אינטרנט בשעה קבועה.לאחר מכן הגיע טכנאי לבדוק את המודם.חלק מהבעיה נבע מכך שהוסיפו אטנואטור שמנחית את הסיגנל וזה גרם לניתוקים במשך החצי שנה. בחודש פברואר הייתי מנותקת מהאינטרנט 19 יום.קיבלתי זכוי על 19 יום אלה מ012 אך הוט מסרבת לתת אישור שהמודם לא היה תקין בטענה שזה לא לפי הנהלים של החברה.אם ארצה לתבוע אותם אין לי כל אישור לכך חוץ מהזכוי.

בקשתי משרות לקוחות שיתנו לי כתובת להתנתקות אחרי תום השנה שאני מחויבת אך סרבו לתת לי והפנו אותי לאתר. באתר מופיע רק כתובות של הוט מהקניון ובו רק מצטרפים להוט. מספרי פקס שמופיעים באתר מנקודות אחרות הם טוענים אח"כ שהפקס לא תקין או לא קיים או כל תירוץ אחר. אני מבקשת שיפורסם באתר כתובות שבו אפשר לשלוח דואר רשום ולהתנתק בצורה מסודרת לאחר מכן כך שלא יהיה להם תירוצים נוספים.

אבקש לידע את הציבור שלמודם צריך להיות מחובר כבל בלבד ללא "תוספות" מיותרים כמו מתאם קטן ותמים אשר למעשה מנחית סיגנל.
כספי סוג הנזק :
כספי+פרסום באתר זה+פרסום באתר הוט כתובות להתנתקות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחת טלפון עם הלקוחה הוסבר כי לעיתים, עקב עוצמת סיגנל גבוהה מדי בנקודה הסופית בבית המנוי , נדרש הטכנאי להתקין "מנחת עצמה" ( Attenuator ) בערך מסויים הנמדד ב- db ,על מנת להביא את הסיגנל לעצמה הרצויה.
למנחת זה אין כל השפעה על איכות הסיגנל והוא לא אמור להפריע לצפייה, גלישה באינטרנט או דיבור בטלפון.
בשל התקלות הטכניות שבגינן פנתה הלקוחה סוכם עימה כי תזוכה בסכום אשר סוכם עימה לשביעות רצונה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה