פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לוקה וגרירת הלקוח נושא התלונה:
צ'אוסקי קובי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה פתחתי עסק למחשבים, וכאשר הגיע הזמן פתחתי גם קו 1-800 אצל חברת הוט.
לצערי הרב הקו עבר מספר רב של תקלות, בחלק מהזמן כלל לא היה לי קו ובעקבות כך איבדתי לקוחות רבים.
לאחר שיחה ארוכה ומייגעת עם נציגי השירות שנמשכה כמה ימים בטלפונים חוזרים ונשנים הוחלט לזכות אותי בגין דמי שירות על תקופה של שמונה חודשים. זאת אומרת שמרגע הזיכוי ואילך, לתקופה של שמונה חודשים, איני אמור לשל דמי מנוי לקו 1-800. שווי הזיכוי בסביבות התשעים שקלים לחודש. לא הייתי מרוצה מפתרון זה אך נאמר לי על ידי האחראי שזה הכי הרבה שאוכל לקבל.
להפתעתי הרבה בחשבוניות הבאות שיצאו לכבודי גבו ממני את התשעים שקלים הללו למרות שהוחלט לזכות אותי. כאשר יצרתי קשר עם שירות הלקוחות הוסבר לי שאכן שכחו להזין את הזיכוי במערכת ועכשיו צריך למצוא את הנציג המתאים בשירות לעסקים שמטפל בעניין זה בשביל להזין את הזיכוי שהוחלט עליו.
הובטח לי על ידי נציגת השירות שתוך כמה דקות הנציג יחזור אלי טלפונית, אך לצערי אף אחד לא חזר אלי.

אין לי כבר כוח לטלפונים ובזבוז זמן, אני מעביר את התלונה אליכם בתקווה שהם יסיימו כבר את הטיפול הלקה בבעיה זו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לזכות אותי באופן מיידי על הסכום המדובר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה