|
|
|
|
|
|
חוזה התקשרות לאינטרנט בכבלים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחוזה שנערך עימי סוכם בפרטי ההתקשרות כי עלי לשלם 29 ש"ח בעבור שירות האינטרנט שאני מקבל מהם עבור אינטרנט במהירות 750 KB . לאחר מס' חודשים גיליתי לתדהמתי כי מתחילת החוזה אני מחוייב ב39 ש"ח. לאחר שפניתי למוקד שירות הלקוחות של החברה נאמר לי כי הנושא בבדיקה ויצרו עימי קשר. היצירת קשר שהובטחה לי ע"י החברה לא יצאה לפועל ומצאתי את עצמי מתקשר שוב ושוב לשירות הלקוחות של החברה ומקבל תשובה שהנציגה שמטפלת בנושא כבר תחזור אלי אך זה לא קרה. בסופו של דבר לאחר שלא הסכמתי לרדת מהקו עד שלא נפתרת הבעיה שלי הובטח לי כי אני אקבל זיכוי בעבור מה שמגיע לי וסוכם בפרטי החוזה אך לצערי עד היום זה לא קרה ולא רק שלא קיבלתי את הזיכוי גם לא הורידו לי את המחיר לסכום שסוכם עימי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
צר לנו על תחושתו של מר ברמן. לאחר בדיקה ובמקביל עם פנייתו הטלפונית בחודש אפריל לשירות הלקוחות בנושא בוצע זיכוי בחשבונו של מר ברמן בגין הפרש המבצע בסך 120 ₪ עבור אפריל06-אפריל07.
עם קבלת הפניה שבנו אל מר ברמן ובשיחה שבוצעה עימו ביום 19/4/07 הוסבר הנושא הנ"ל.
כמו כן, סוכם זיכוי נוסף עבור ההפרשים בשנה השנייה בסך 120 ₪ עבור אפריל07-אפריל08.
אנו מאחלים למר ברמן המשך הנאה משירותי HOT ונשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|