פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של חברת HOT - גניבת כספי לקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת התחייבות לשנתיים עם חברת HOT הכוללת: 3 חבילות , טלפון + 200 שיחות חינם, ואינטרנט חינם, נוכחתי לדעת כי חב' HOT מלבד שכנועיי מעבר והבטחות שווא, לא עומדת בתנאיי ההתחייבות כלל. עם התקנת הטלפון נשמעו רעשים נוראיים, דבר שלא איפשר שימוש בטלפון כלל, במקום לבוא ולתקן התקלה, הקופסא נדרשה בחזרה ותנאי זה להתחייבות מצד חברת HOT לא מומש. אפילו דקת שיחה אחת לא בוצעה. בסביבות חודש יולי 2006, נחסמה יכולת הגלישה באינטרנט, הודעות אין ספור נמסרו לנציגי השירות של HOT כולם קבעו חד משמעית כי ה"תקלה" נובעת מחב' נטוויג'ין, שטענו להיפך. כתוצאה מהקביעה החד משמעית של חב' HOT השקעתי את כל מרצי בכתיבת מכתבים לחב' נטוויג'ין ולבסוף גם להתנתקות ממנה. (מאז ועד היום אין לי יכולת גלישה באינטרנט).בבדיקה אקראית שעשיתי לפני מס' חודשים התברר לי כי למרות ההתחייבות של חב' HOT לספק לי שירות אינטרנט חינם, מחייבת אותי החברה בסך של -.39 ש"ח כל חודש בנוסף לסכום לו התחייבתי בתחילת ההתקשרות. מכתב תלונה ששלחתי לא עזר ומלבד שיחת טלפון אחת שקיבלתי ממנהל בחברת HOT שטען כי זה ההסכם עליו חתמתי (דבר שיקרי לחלוטין) וכי לא ניתן לקבל החזר הכספים רטרואקטיבית, למרות דרישותי וחוסר יכולת הגלישה, וכי את חוזה ההתקשרות ביני לבין חב' HOT המעידים על אימות דבריו, ישלח בדואר, לא נעשה דבר. ואמנם לאחר כחודש וחצי מאז אותה שיחה, קיבלתי העתק חוזה בדואר, העתק לא חתום, ואשר לא נוגע כלל וכלל להתחייבות שלי עם חב' HOT. הטלפון לא הוזכר כלל בחוזה זה (בידי העתק מסמך המאשר כי החזרתי הקופסא של הטלפון, דבר המעיד על חלק מההתחייבות). עוד בחוזה, אינטרנט לשנה אחת חינם (ולא שנתיים כפי שנאמר לי בהתקשרות). לא זו בלבד, כשניסיתי לברר מדוע אם כך לא מאפשרים ללקוחות, לאחר תקופת ההתחייבות, את זכות הבחירה, אם אכן מרוצים ומעוניינים בהמשך ההתקשרות, התברר לי כי אין הם נוהגים ליידע הלקוחות, והחיוב נעשה באופן אוטומטי. דבר המבייש כל חברה, בעיקר כשמדובר בחברה כ"כ גדולה ולה מתחרים רבים. ברצוני לציין כי מחודש יולי 2006 ועד היום אין לי יכולת גלישה באינטרנט, הודעות אין ספור נמסרו לחב' HOT, והיא מצידה ממשיכה לחייב אותי כל חודש מחדש בשירות שאינני מקבלת. ומתעלמת לחלוטין בדרישותיי ומתלונותי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כל הכספים שנגבו במירמה החל מחודש יולי 2006 ועד בכלל. וניתוק מידי מחב' HOT. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה