פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גובה חברת מתעלל שלא בצדק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי בהוט בבכבלים באינטרנט ובטלפון
בחודש נובמבר האחרון הוספתי מנוי לדירה נוספת הנציג של הוט החתים אותי על טפסי הוראת קבע לדירה הנוספת ששם הוספתי כבלים
לאחר כחודש וחצי צילצלו אלי מהגביה בהוט ואמרו לי שאני חייב להם 215 ש"ח כי הם בטעות עשו לי הוראת קבע בבנק הדואר כאשר הם לא עובדים עם בנק הדואר שילמתי להם במזומן ונציג הגביה רשם הוראת קבע נוספת על בנק לאומי מאותו חשבון שאני משלם את כל הוראות הקבע לדירה השניה בלי בעיה
לפני כשבועיים צילצל אלי גובה ואיים עלי שאני חייב 300 ומשהו שקל כי ההוראת קבע מבנק הדואר חוזרת הסברתי לו שעשיתי דרך בנק לאומי ויש לי העתק וזה לא עזר ואיים שאם לא אשלם ינתק וניסה לשכנע אותי שלא יכול להיות שעשיתי הוראת קבע בבנק לאומי כי אצלהם לא רשום זאת בכלל,
לאחר לחץ שלי הסביר לי שעשיתי אומנם הוראת קבע בלאומי אבל זה לאינטרנט למרות שהסברתי לו שיש לי העתק לכבלים לא עזר מרוב כעס אמרתי לו שאם לא ינתק את כל המינויים אני לא אשלם
הוא המשיך לנגן שיפעילו נגדי תביעה בבית משפט ואני בשלי קודם לנתק ואחר כך אשלם
עוד באותו יום דיברתי עם נציגת שירות של הוט והסברתי לה את הבעיה היא בדקה ואמרה לי שמשהו מוזר מתרחש מישהו הקליד את הוראת הקבע של בנק לאומי עוד באותו יום
ולא בחלה להשתמש במילה "ממזר" כלפי הגובה,היא הבטיחה לי שתחזור אלי לטלפון אחרי שתדבר עם הגבייה
עד היום כלום
ופתאום היום אני מקבל טלפון מהגבייה שאני חייב להם 400 פלוס הסברתי שלא אשלם עד שלא ינתקו כי הטעות היא שלהם ואם הם רוצים אז שיחלקו את החוב לתשלומים אמרה לי נציגת הגביה שהגובה מתעקש שאשלם הכל במזומן כי "הסכום הוא פעוט" הסברתי לה שבשבילו זה פעוט אבל לא לי וביקשתי שוב שינתקו
השאלה האם זה חוקי להקליד הוראת קבע לאחר חודשיים וחצי מהחתימה
האם בקשתי בעל פה מאותו גובה לנתק אותי מחייבת אותו כדי לא להמשיך להגדיל חוב
האם יכול אני ליפנות בצעד מקדים לבית משפט כדי לפרוס חוב אליהם של 400 ש"ח לפני שהם יתחילו להמציא ריביות מהעולם החיצון?
ברצוני להדגיש שמתוך 2 הדירות שהמנוי על שמי ואימי ומתוך כל סוגי המינויים לחברת הוט יש בעיה רק עם כבלים באחד הדירות עקב טעות שלהם מה שמראה שאני לא חייב כרוני פשוט טעות שלהם
באחד מסוגי המינויים
(רק לידיעה אחד מנציגי החברה המליץ לי לפנות למשטרה כדי שיחקרו האם הגובה הזה לא בדרך קבע יוצר חובות על ידי הקלדה מאוחרת של נתונים כדי שיקבל אחר כך ברכות ופרסים על הצלחתו בגביה מכיוון שהמיקרה שלי מוזר ציטוט "אם הייתה בעיה כרונית ההוראות האחרות גם היתה להם בעיה אז המסקנה היחידה שהגובה כאן יש לו אינטרס"
אשמח לתשובה
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח והתנצלנו על טיב הטיפול,הלקוח הסדיר את יתרת התשלום.


תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה