פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי בשל הטעיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יורופארק קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
פרטי המתלונן:
שם הצרכן: חסיה ודוד נוה – בוסתן הצפון בע"מ ח.פ 511226607 בוסתן הגליל דרך הגנים, ד.נ אשרת 25213
0544770015 049811771 פקס 049811910 [email protected]
התלונה נגד:
שם החברה: הוט – מערכות תקשורת בכבלים בע"מ. יורופארק, קבוץ יקום 60972 1-801-700-700
ח.צ 520040072 מס. עוסק מורשה מאוחד 557871720


מהות התלונה:
אנו נמנים של מנויי חברת הוט בכבלים מזה שנים, בבעלותנו שלושה מנויים בחברה, אחד פרטי ושניים על שם העסק, מדובר סך הכל ב-9 מכשירי טלוויזיה, כלומר פוטנציאל רווחי גדול לחברה באם בעתיד נרצה לעבור לשירות הדיגיטלי. יש לציין כי אנו מנויים מזה שנים כנאמר, ללא כל היסטוריה של עיכובים כלשהם בתשלום. ברשותנו 2 בקתות נופש המיועדות לאירוח, בחודש ינואר 2006 חיברנו את הבקתות הנ"ל לשירותי הכבלים של הוט. כבר אז כששוחחנו עם שירות הלקוחות נקלענו עימם לויכוח לגבי המחיר המופקע לגבי הצימרים. תמהנו מדוע המחיר למנוי הראשי בביתנו (155 ש"ח) כמעט זהה למחיר עבור שני המנויים המשניים בצימרים (147 ש"ח כל אחד), אך משום שהנציגה עימה שוחחנו התעקשה שלא קיים מחיר אחד לצימרים נאלצנו לקבל זאת. יש לציין כמובן כי כל השיחות עם שירות הלקוחות מוקלטות וניתן לשחזרן – עניין עליו מצהירה החברה עצמה כאשר מתקשים למוקד שירות הלקוחות.
לפני כחודשיים נגלה לנו בדרך המקרה דרך עמיתים למקצוע התיירנים, כי אכן יש מחיר שונה המיועד לסטטוס "צימרים" וכי הוא קיים מזה זמן רב ורבים מבין בעלי הצימרים מיודעים אליו. המחיר המדובר הוא 68 ש"ח, הפרש ניכר ומשמעותי מאוד מהמחיר שניתן לנו. לפני כחודשיים התקשרנו לחברת הוט בכדי להתריע על המחדל, לא רק ששיקרנו לנו לפני לגבי המחיר ולגבי קיומו של סטטוס "צימרים", אלא גבו מאיתנו מחיר גבוה בהרבה. דברנו עם הנציגה כרמית, אשר הודתה כי אכן קיים סטטוס שכזה ובכדי שנוכל לקבלו שלחה אלינו את המפקח אורן שהגיע אלינו ואישר שאכן מדובר בצימרים המיועדים לאירוח. אורן ביצע שיחה בנוכחותי אל החברה, והודיע כי מדובר בצימרים, שעלינו לקבל את המחיר המיועד 68 ש"ח ולקבל זיכוי רטרואקטיבי. לאחר מס' ימים דברנו עם הנציגה יערית, שהודיעה שבכל זאת לא נקבל את המחיר המיועד ולא נקבל זיכוי וזאת משום ששוחחה עם מנהלת שהחליטה שלא מדובר בצימרים בכל זאת. יש לציין כי השירות שקבלנו לאורן הדרך, הן מנציגי החברה והן ממנהלי שירות הלקוחות היה לקוי ביותר, צעקני, מסורבל ואינו ראוי להיקרא "שירות" כלל וכלל. משלא הגענו להסכמה בשיחה זו, לאחר מס' ימים חזר אלינו מנהל בשם יוגב, אשר הסכים כי מגיע לנו את המחיר הנקוב לצימרים ואף הסכים כי נקבל פיצוי בסך 500 ש"ח על בסיס השיחה שקיומה לפני שנה וחצי והטעות שנעשתה בעקבותיה. בשל העובדה כי אנו דורשים זיכוי – כלומר החזר של הפרש המחירים מינואר 2006 ועוד היום, לא הסכמנו לקבל את "הפיצוי" שהיצע. שוב עבר זמן, ולאחר חודש התקשר מנהל נוסף בשם אמיר, אשר שוב דבר בטון לא נעים ובצעקות, מדבריו היה ניתן להבין כי הוא מסכים כי אכן קיים סטטוס "צימרים" ואנו זכאים לו, אך שניתן להכילו רק מתחילת חודש התשלום הנוכחי וביטל את האופציה לכלל זיכוי. כמובן שהציע לנו להעביר את המנויים שלנו לשירות הדיגיטלי של החברה "לחבילה אטרקטיבית" לדבריו, דבר שמראש אמרנו שאין אנו מעוניינים בו כרגע. המצב כרגע עומד בעינו, הוט אינם מוכנים לסור מטענותיהן השונות והמשתנות, ואנו דורשים סך הכל לקבל את המגיע לנו, סך הכל מדובר בסכום זיכוי השווה כרגע לארבעה וחצי חודשי תשלום להוט, אנחנו מאמינים כי גם הם יעדיפו להשאיר אותנו כמנויים שלהם במחיר של זיכוי פעוט, לקוחות טובים של שנים, על פני האפשרות שנעזוב את החברה לחברה המתחרה שמציעה תנאים טובים למדי.




כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה