פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת הצרכן, והפחתת מהירות העלאה מאחורי גבו. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
גילוי נאות: הינני טכנאי מחשבים עצמאי מוסמך מיקרוסופט ומה"ט.
בתאריך ה13.3.07 סגרתי עם ספקית האינטרנט "נטוויז'ן" שאיתה אני בהתקשרות כמה שנים טובות, חבילת "באנדל" מול חברת הכבלים באינטרנט (הוט) להגדלת מהירות ההורדה והעלאה שלי ברשת.
ממהירות קלילה של 92/13 קילו בייט שהייתה עכשווית למהירות מכובדת של 192/64
קילו בייט לשנייה.
כל זאת על הנייר.
עם חברת נטוויז'ן נסגר כי "הם" אמורים לשבור את הראש עם הכבלים ואני אמור לקבל אינטרנט מהיר יותר ללא שום פנייה לכבלים, מה עוד שהבטיחו שידאגו שהכבלים יפסיקו לחייב אותי באשראי על החבילה הקודמת והזעומה שכן ה"באנדל" כולל תשלום שנטוויז'ן מפרישה לכבלים.
בפועל, ולאחר שפקעו 72 השעות שבמהלכן הייתי אמור להיות משודרג
לחבילה מתקדמת יותר, התקשרתי לנטוויז'ן והבנתי שבצד שלהם החבילה שודרגה ממזמן וכן נשלח קובץ לכבלים המאשר שידרוג גם אצלהם. מלת ברירה נאלצתי להתגלגל מנציג לנציג בכבלים כדי להבין שהקובץ "אבד".
לאחר יומיים של תחנונים וצעקות שודרגתי בהצלחה לחבילה של 192/64 קילובייט גם אצל הכבלים.
הכל היה "אחלה" כשבועיים בסה"כ עד לתאריך ה27 לחודש מרץ.
בו במקרה שמתי לב כי מהירות ההעלאה באינטרנט שלי חזרה להיות איטית במפתיע.
לאחר שיחה עם נציג שירות בנטוויז'ן, שציין באוזני שאצלו שום דבר לא השתנה ואני עדיין עם החבילה שעליה אני משלם - נאלצתי (שוב..) לבדוק עם הכבלים היכן "נשדדה" לי מהירות ההעלאה? או על ידי מי?
לאחר שיחה עם נציג הוט באינטרנט הסתבר לי שהחבילה שלי "קוצצה במהירות ההעלאה" לטענתם על סמך שיחת טלפון שלא בוצעה מעולם!! ב26 לחודש מרץ, יומיים לפני שגיליתי שרימו אותי, ובמקרה.
והסתבר לי יותר מכך ומחשבונית שקיבלתי יום אחרי (יש צילום), הכבלים עדיין מחייבים אותי על החבילה הקודמת ובמלואה (למרות שנאמר לי שלא יחייבו בשנה זו של התחייבות לבאנדל כלל ויקבלו "הפרש" מנטוויז'ן על הבאנדל).

גם משלם יותר וגם מקבל פחות, וחושש לעתיד הקרוב (מה יהיה עוד שבועיים?)
אני חושד שמדובר בבעייה מגמתית עם חברת הכבלים בנושא "קיצוץ" חבילות ללקוחות ושאינני היחידי, שלא נדבר על עוגמת נפש בלבולי מוח בטלפון וניצול ציני של הלקוחות וכספם.
הנני עצמאי שעובד לבד בתחום המחשבים, למזלי אני מבין דבר או שניים, הטלפון היחידי שמופיע אצלהם הוא שלי בלבד, לא ייתכן שקרתה כאן טעות אחרי טעות אחרי טעות, לדעתי רימו אותי והנני חושד שמרמים אחרים ואני רוצה לדעת למה?
אינני דורש שום פיצוי! אני רוצה הסבר.
אינני רוצה לאיים אך אין לי שום בעייה לגרור את העניין לכותלי בית המשפט רק לשם הצדק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסבר מפורט מגורם בכיר מאוד בכבלים ותיקון הטעות, ביטול העסקה באם צריך. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה