פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התראת שווא על אי תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של הוט שהתנתק מהוט עקב מכירת הדירה) כרגע גר עם ההורים, ביום חמישי קיבלתי התראה מעורך דין יורם אברהמי המייצג את הוט בדבר חיוב של 440 ש"ח עבור שירות של הוט שקיבלתי. הניתוק הפיסי נעשה בסוף דצמבר 2006. לאחר בדיקה שעשיתי בחיובי הויזה חויבתי בתשלום עד סוף שנה זו. עצם התביעה עצמה תמוהה,מה גם שהחיוב נעשה בהוראת קבע מזה כשנה בה הייתי מנוי.
רציתי להתלונן על חוסר הרצינות והקלות הבלתי מובנת של פניה לעורך דין והפעלת איומים בהוצאה לפועל,ריביות וכו' כל זאת בזמן שאין לי אפילו דירה משלי שלא לדבר על מנוי בחברה...
רציתי להתחבר חזרה כמנוי בדירה החדשה אותה ארכוש בקרוב אולם יש לי הרגשה שהם כבר איבדו אותי בתור לקוח...
אודה לכם על טיפולכם בבירור מדוע נעשתה עוגמת נפש לא מוצדקת ללקוח אשר שילם את חובותיו בזמן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בבדיקה שנערכה נמצא כי בחודש אוקטובר 2005 חובר הלקוח במסגרת מבצע ל 18 חודשים. ניתוק לפני תום התקופה מחייב תשלום החזר שווי הטבה.
במהלך דצמבר 2006 נותק הלקוח בהתאם לבקשתו ולפיכך היה עליו לשלם תשלום החזר שווי הטבה.
מכיוון שהתשלום לא בוצע- נוצרה יתרת חוב . ללקוח נשלח מכתב בדרישה להסדר את החוב בחודש פברואר 2007.
למרות המכתב, הלקוח לא הסדיר את החוב והנושא הועבר לטיפול משפטי.
חשוב לציין ששוחחו עם הלקוח לאחר פנייתו- והוא מסר כי הסדיר את החוב במשרד עו"ד. אנו מקווים כי מר אלברט יחזור להמנות עם לקוחותינו בעתיד.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה