|
|
|
|
|
|
ליקוי וזילזול מוחלט בהתקנה ראשונית וחיוב כספי על התקנה לאחר ניתוק מהירde |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הכל התחיל בכך שהתקנה היתה גרטעה כל הכבלים בחוץ היו זרוקים וחשופים בתקופת הגשמים(יש תמונות מצולמות).לאחר החיבור הוט לא עמדה בהסכם של עובדי חברת חשמל הנציגים התעקשו שההסכם לא נכון בעקבות הפאדיחות הרבות התנתקנו מהוט.חברת הוט גבתה כסף על הפרת חוזה(למרות שחברת יאס מוכנה לשלם לנו תהפרת חוזה אנחנו לא מוכנים לותר על עוגמת הנפש והזלזול של החברה).
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
בשיחה עם הלקוח התנצלנו על אי הנוחות שנגרמה לו והגענו להסדר עימו לשביעות רצונו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|