שרות גרוע- זילזול |
נושא התלונה: |
יום שישי 30 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
דרום |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי 30/3/07 פניתי לשרות הטכני של אינטרנט (כבלים) הוט. לאחר שהמודם התקלקל , לאחר מספר ניסיונות של תיקון (בדיקה)מרחוק שלא הצליחו ביקשתי לדבר עם האחראי (נאמר לי שלא ניתן לקבל והוא יצור עמי קשר במהרה,כמו כן התץבקשתי לצלצל במוצש כדי לתאם טכנאי,כשיצרתי קשר במוצש הדיעה לי המוקדנית שעדין אין סידור עבודה ושהם יצרו עמי קשר עברו יומיים ללא תגובה, פניתי שוב היום יום שני ובחורה בשם אורלי שסרבה להזדהות בתחילה אמרה לי שכרגע אין לה הקצעות לטכנאים שאתקשר אחרי החג , כמו כן היאט סיפרה לי שהאחראי ניסה לפני חצי שעה להתקשר , לא "דובים ולא יער" הטלפון לידי ואף אחד לא התקשר.
האינטרנט אצלי הוא כלי עבודה והנתק יצר לי בעיות קשר קשות עם הקולגות בחול כמו כן יש נזקים שלא ניתנים למדידה כמו שם טוב וכו
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיפור קיצוני של השרות , פיצוי בגין נזקים כספיים ועלבון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|