פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לשליחת טכנאי לטיפול בבעיה במודם של החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שכונה ט' כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בתאריך המוזכר לעיל פניתי לחברת הוט על מנת שישלחו לי טכנאי עם מודם חדש לביתי,מכיוון שמאז שהתחברתי לחברה לפני כחודש האינטרנט רוב הזמן במצב לא מחובר מכיוון שהמודם שברשותי עושה בעיות.
במשך השבוע האחרון הבעיות עלו מבחינת תדירות והצריכו אותי לפנות לנציגי החברה כאשר בכל פעם השיחה הייתה במשך חצי שעה כמובן על חשבון הפלאפון שלי. במהלך יום ראשון הסברתי לנציגה בצורה חריפה ביותר כי אני דורש לאתר שיגיע נציג עם מודם חדש כי נמאס לי כל פעם לחייג לחברה על מנת שיעזרו לי בכל מיני דרכים עקיפות להתחבר . לטענתה יש לי חוב בחברה של 191 ש"ח שהוחזר על ידי הבנק בגלל בעיה טכנית,לא שלא היה כסף בחשבון.
הסברתי לה שבבוקר הייתי בדואר ושילמתי את החוב ויש לי אפילו קבלה,היא הציעה שאפקסס לה את הקבלה שמכיוון שעדיין אינה רואה במערכת ששולם החוב.
הסברתי לה שאיני יכול לשלוח את הפקס מכיוון שיש לי אמא חולה, היא בתגובה ענתה לי שאין ברירה ואינה יכולה לשלוח לי נציג רק עד שהחוב יוסדר ואמצעי התשלום גם כן.
הייתי מופתע מאוד מהצורה הלא מתחשבת והמזלזלת שבה התנגהו הנציגים כלפיי,מיותר לציין שזמן ההמתנה עד שענה לי הנציג הנכון לא היה מהיר במיוחד.
הסברתי לה שאיני מוכן לחכות ונמאס לי מהשרות הגרוע של החברה, שהרי אני בכלל רוב הזמן ללא אינטרנט פעיל ובמקום שהיא תשלח לי טכנאי לטפל בבעיה מתעקשת איתי לגבי התשלום.!!! על מה תשלום?כמה כבר גלשתי?
נראה לי שחשוב יותר לדאוג שהלקוח יהיה מרוצה מטיב ואיכות השירות מאשר אמצעי תשלום שלא כובד שאפילו לא באשמתו, יש לציין שעד היום לא קיבלתי שום מכתב המורה על חוב לחברה, רק בזכות השיחה שלי למוקד הטכני לגבי תקלות חוזרות ונשנות אמרו לי שיש לי חוב.
הסברתי לנציגה שבכוונתי להתנתק מהשירותים של החברה היות והם איומים ביותר.
לא נראה לי שהיא ממש התרגשה אבל זה כבר לא משנה בשבילי אני את העצבים והזמן היקר שלי כבר בזבזתי , את התקלות במודם סידרתי באופן עצמאי על ידי הזמנת טכנאי חיצוני,מכיוון שבחברה סירבו לשלוח טכנאי, ממש שירות לקוחות מעולה!!!!
יש לציין שאפילו שקלתי פנייה לערכאות משפטיות ,אך הבנתי שזה לא ישנה את טיב השירות שלכם!!!
כנראה שבהוט לא מכירים את האמרה " הלקוח תמיד צודק" כולי תקווה כי מקרים אלו לא יחזרו בעתיד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי לפחות על חלק מהתקופה בה לא היה לי אינטרנט כלל. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה