פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים והתעמרות בלקוח נושא התלונה:
ינקו מישל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 30/03/07 בשעה 21:30 בלילה נרשמתי כלקוח בחברת הוט, הובטח לי שטכנאי יגיע לחבר אותי למחרת בין 08:00 ל- 12:00 בצהרים, כמו כן עודכנתי שיתכן שהטכנאי יהיה אצלי בין 08:00 ל-09:00 בבוקר, וכצפוי אני מחכה עד 12:30 בצהריים אך אף טכנאי לא הגיע, בשעה 12:30 התקשרתי ואמרו שטכנאי יגיע רק ביום ראשון , עדכנתי את הנציג שמכיוון שאני מחכה כבר 4 שעות בבית ולא יצאתי לסידורים לשבת, והובטח לי שטכנאי יגיע ביום שישי ושקרו לי רק בכדי לרשום אותי אני מבקש שאף טכנאי לא יגיע ואני מבטל את הרישום, הנציג הבטיח שטכנאי יגיע אלי עוד באותו יום , ואכן טכנאי הגיע ביום שישי בשעה 15:00 בצהריים, וחיבר ממירים ל-2 נקודות קיימות אך לא ביצע התקנה לעוד 3 נקודות (יום שישי יום קצר).
כ-30 שעה לאחר עזיבת הטכנאי נעלמה הקליטה ולא ראו כבלים,
התקשרתי במוצ"ש לשירות הלקוחות להזמנת טכנאי , ובעת שאני מזמין את הטכנאי אני בודק את המיבצע ומה שהובטח לי ברישום, ולתדהמתי כל מה שהובטח לא קוים (לא חודשיים מתנה, ערוצים שנתנו לא פתוחים, VOD שהמכירות ציינו בחינם אינו בחינם) ביקשתי מהשירות בכעס לנתק את השירות, להזכירכם פחות מ- 24 שעות לאחר החיבור, ואז התחילה מסכת יסורים ואיומים שאם אנותק אחוייב על 440 ש"ח ניתוק, ואילוצים לא להתנתק אלה לשנות את החבילה לשנה במקום שנתיים, ואז לנתק כדי שאחוייב על 230 ש"ח - חודש אחד חיוב. להזכירכם מדובר על פחות מ-24 שעות מהחיבור לניתוק כאשר לא רואים כלום בטלויזיה. אני רוצה להתנתק מהכבלים אך מרגיש כמו אסיר שמאיימים עליו כל הזמן נחייב את כרטיס האשראי שלך .
שירות כל כך גרוע, שאני מתכוון ללכת עד הסוף בכדי לקבל שירות הוגן כמובטח או להתנתק.
לצרכן יש 14 ימים לשנות את התחיבותו ברישום או קניית מוצר, אך בהוט כובלים את הלקוח מיד אחרי שעה ומנסים לסחוט ממנו כסף.
יש לציין שכדי לא לנתק את האיומים כבר הזכרתי, כל פעם חוזר משהו אחר אך לא משהו ממחלקת הניתוקים (מבקום זה לא אזכיר שמות אם אצטרך אעשה גם את זה).
מספיק, כמה אנשים צריכים לחזור אלי , ולא לבצע את הדבר הפשוט לנתק לקוח.
מספיק להתעמר בלקוח, תנו קצת שירות ולא רק בזיון לחברה בגודל כזה.
אני איש תקשורת ולא נתקלתי בשירות כל כך גרוע.
בזבוז זמן וכסף בשיחות טלפון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על תחושתו של הלקוח. במענה לתקלות הטכניות עליהן התלונן :
צוות טכני הגיע לבית הלקוח וטיפל בכל התקלות הטכניות, הלקוח דיווח כי קיבל שירות מצויין וכעת צופה באיכות מעולה.בעקבות התקלות שחווה מצאנו לנכון לזכות הלקוח ולפצותו בהתאם לשביעות רצונו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה