פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכני דרך המוקד לא מקצועי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יום רביעי 04.04.07
בחודש מרץ פניתי למוקד טכני בגלל בעיה גלישה והתחברו.
טכנאי שדיברתי איתו ביום 21.03.07 בשעות הצהריים (ממוצא ערבי) אמר לי שהבעיה אצלי שאזמין את הטכנאי שלי. בחורה אחרת של המוקד אמרה לי להוציא את הכבל של הטלפון ולהחליף אותו עם הכבל של של המחשב( כאילו שזה אותא חיבור או מה? איך בחורה במוקד טכני יכולה להגיד משהו כזה?) אני הזמנתי טכנאי פרטי, בדק את המחשב בגילינו שהעוצמת הגלישה זה של 1.טכנאי שלכם הגיע סוף סוף אלי לאחר 12 שיחות טלפון שאני ביצעתי כדי שמישהו יגיע לבדוק למה אני גולשת בעוצמה של 1 ...הוא בא יום למוחורת החליף את המודם (כי המודם היה דפוק!!!)שהיה פגום ואני יכולתי לגלוש ולעבוד לאחר יומיים של טלפונים, תשובות לא טכניות ושקרים והבטחות.גם לאחר שבחורה בשם קריסטין סגרה לי את הטלפון ועוד אחד שאמר לי שמעביר אותי למנהל ועונים לי ממוקד 077 הטלפון שלך...ואני פניתי לאינטרנת כי אין לי שירות של הטלפון (באמת לא יודעת מה היה קורה אילו היה לי גם שירות טלפון ....)
ביום שישי פניתם אלי ואמרתם לי שהבעיה תטפל ושבעוד יומיים אחד האחריים הגבוהים התקשר אלי.
מאז אותו 22.03.7 אני ממתינה לשיחה של נציג hot .
היום 4.4.07 פונה אלכים כי עדין לא יצרתם קשר איתי...אולי אתם חושבים ששכחתי? לא!!!!! אל תגידו לי שלא עברו 4 שעות מהפניה שלי כי אני ממתינה מהתאריך 23.03.07 שמישהו התקשר...
אני מודה על היחס שאתם נותנים בו אתם נותנים להרגיש שאנחנו הלקוחות שווים אפס.אתם לא אומרים אבל זו ההרגשה שמשדרים.
מעניין אותי איך זה שכאשר אני מתחברת לפעם הראשונה אני מקבלת יחס של מלכה ואחרי 24 שעות לאחר שהטכנאי היה אצלי וחיבר אותי לרשת אני עוברת להיות לקוחה ששווה פחות מ-49 ש"ח...
אני דורש פיצוי של שנה גלישה חינם על האוגנת נפש שגרמתם לי , על זה שאני זו זאת שצריכה לפנות אליכם כדי להזכיר לכם שעדיין לא טיפלתם בי כהובטח....על זה שקיבלתי תשובות לא טכניות(מהמוקד) ועל כל שיחה שביצעתי....ובבקשה על תכתבו במערכת שפיטרו אותי בגללכם...ברוך השם יש לי עבודה אבל כן מכתב הזהרה....
מקווה תשובה ולשיחה הטלפון שלכם!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי של שנה גלישה חינם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה