פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה וגביית תשלומים ללא סיבה נושא התלונה:
זאווי סיוון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
צין 686/9 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2006 רכשתי את שירותי הוט בכבלים, מאחר שמאד אהבתי את הערוצים שלהם (ביפ בעיקר). את העסקה עשיתי טלפונית והנציג שטיפל בי לא הזכיר כלום מלבד מה כולל המסלול שלי ומהי העלות החודשית.
הם לא הזכירו שום מילה בנושא התחייבות כלשהי ותנאי כל שהוא כלל לגבי מבצע חודש ראשון חינם. הם אכן נתנו חודש חינם אך מסלול שונה מזה לחלוטין שסיכמתי עם הנציג.
בנוגע לV.O.D אין מה לדבר... הם עשו קטע ממש לא יפה, הם אמרו שגם ערוץ זה חינמי ובסוף החודש נוכחתי לדעת שחויבתי בסך של חיוב מלא על כל הסרטים והתוכניות שהזמנתי(ואני פעם ראשונה בחיי עושה מנוי כלשהו לחברת כבלים/לווין) סה"כ- 600 פאקינג ש"ח הם לא שלחו לי חוזה, לא עדכנו אותי מעולם בחשבוניות חודשיות, הונו ורימו אותי.
כאשר התנתקתי מהם כעבור פחות משנה, נוכחתי לדעת שישנה התחייבות לשנתיים ומאחר שהתנתקתי בפחות זמן- אז הם רצו שאשלם קנס ע"ס 415 ש"ח (שוב פעם להזכירכם- הם מעולם לא עדכנו אותי בזמן ההרשמה)
החלטתי לתבוע אותם וביקשתי פירוט היסטוריה שלי בחברה שלהם, ונחשו מה?
הקנס ירד מ415 ש"ח (כאשר ב"חוזה" רשום 480 ש"ח ) לכדי 300 ש"ח
חברה כ"כ גדולה עם כושר אורגניזציה כ"כ קטן....
ביקשתי גם את החוזה הטלפוני שביצעתי עם הנציג שירות כדי לבדוק אם אכן רשום משהו לגבי התחייבות- ושוב, דף ראשון מצביע על חוזה מסויים, ושני עמודים מצורפים בתור המשך חוזה , לא רשומים כלל באותו סגנון עריכה אפילו לא אותו סוג גופן.....
חוזה לדעתי זה רצף דפים שאמורים להיות זהים זה לזה ואף ממוספרים.
מגדירים עצמם חברה גדולה...
אז הגעתי למסקנה שהגיעו מים עד נפש והחלטתי לתבוע.
הוט- אתם תשמעו ממני.
+עוגמת נפש סוג הנזק :
לפרסם ושכמה שיותר אנשים יידעו מכך פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה