פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר תקופת חינם נושא התלונה:
סין אמיר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.4.07 פניתי לשרות הלקוחות לברר אחת ולתמיד עבור מה אני מחוייב בשרות של הטלויזיה בכבלים וזאת מאחר שאני כלל לא מקבל חשבונית הביתה עם פירוט החיובים. שיחה ראשונה עם נציגה נותקה בזמן ששמה אותי על המתנה וכלל לא דאגה לחזור אליי. כשפניתי שוב ענתה לי נציגה אחרת שהפתיעה אותי בכך שמחודש נובמבר 2006 אני מחוייב בחשבון 10 שח מידי חודש על שקע שני וזאת לדבריה לאחר "מתנה" של שנה חינם. לשאלתי מדוע לא מידעים אותי כשתקופת החינם מסתיימת ואני מתחיל להיות מחויב ענתה לי שזו המדיניות.
מאחר וחוייבתי על שקע שני ללא הסכמתי מאז נובמבר 2006 אני דורש זיכוי עבור כל החודשים ששילמתי, מה גם שמעכשיו מצאה לי אותה נציגה " מסלול ללא חיוב שקע שני" כלומר הדבר אפשרי אבל למה לא לגנוב את הלקוח אם אפשר???
כספי סוג הנזק :
זיכוי רטרואקטיבי מחודש נובמבר 2006 פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה