פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי בגין התקנת אינטרנט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
זו הפעם השניה שאני נאלץ להגיש תלונה בגין שירות הלקוחות של חברת הוט בנוגע לתשתית האינטרנט.
במסגרת ההצטרפות לשירותי הטלפוניה ותשתית האינטרנט של הוט, התקבלתה הסכמתה של נציגת המכירות (בשם אורלי) כי לא ישולמו דמי התקנה הן בגין טלפוניה והן בגין האינטרנט. רצוי לציין כי הצטרפתי בתאריך 28.2.2007 על בסיס מבצע, שבו הציעה הוט פטור מדמי התקנה לטלפוניה למצטרפים עד סוף פברואר. תוך כדי משא ומתן, נאותה אורלי נציגת המכירות, אף לפטור אותי מתשלום בגין התקנת האינטרנט (אחרי הכל זהו אותו טכנאי שמתקין את שני השירותים בו זמנית).
עם סיום ההתקנה, החתים אותי טכנאי הוט (אבי קוצבשוילי) על מסמכים שונים. הפניתי את תשומת ליבו כי לא מוזכר דבר בנוגע לאי-חיוב התקנת האינטרנט. אי לכך, יצרתי קשר עם אורלי (כל אותה עת נמצא אבי לידי) והודעתי לה כי אני מוסיף לפקודת העבודה/קריאת השירות הבהרה בנושא. היא כמובן לא התנגדה ואף הוסיפה כי אי-החיוב בגין התקנת אינטרנט יוזן (או כבר הוזן) למערכות המחשב (גביה). וכך כתבתי: "ההתקנה של האינטרנט היא ללא חיוב (אורלי)". יש לציין כי הוט מחזיקה בהעתק של המסמך הנ"ל.
לתדהמתי, כרטיס האשראי שלי חוייב (בתאריך 7.3) בגין התקנת האינטרנט. שוחחתי עם נציגת השירות של הוט (סיוון) אשר הודיעה לי כי אין ביכולתה לעשות דבר, וכי לדעתה גם מנהל המשמרת לא יוכל לעשות דבר בנושא. היא הדגישה כי מידע בנוגע לאי-חיוב בגין התקנת האינטרנט אמור להיות מוזן ע"י נציג המכירות, ומכיוון שמידע זה אינו קיים, ומכיוון שאינה יכולה ליצור קשר עם נציגי המכירות, אין בידה לעשות דבר.
שוב נותרתי חסר אונים, ושוב אני מוצא עצמי זו הפעם השניה במשך חודש וחצי מגיש תלונה על חברת הוט. אין מילים לתאר את רגשות התיסכול, הכעס וההלקאה העצמית על עזיבת חברה "יקרה" יחסית כבזק אך בעלת גישה שירותית, לטובת חברה הוט שעושה כמיטב יכולתה להפוך את שירות לקוחותיה להתשת לקוחותיה.
רבותיי וגבירותיי, אני לומד בדרך הקשה כי שירות יעיל, מקצועי ואדיב עולה כסף. במאמר הפירסומת "חינוך זול עולה לנו ביוקר".
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:

בתאריך 06.04.07 טרם פנייתו, שוחח מר ברדנשטיין עם נציגתינו בה הוסבר כי
יזוכה בגין דמי ההתקנה ואכן בוצע הזיכוי בתאריך 11.04.07.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה