פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחלקת אינטרנט - תקלות ושרותים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט (לפני כשנה!!!) פניתי לחברת הוט בבקשה לחבר אותי לאינטרנט. חברת הוט שלחה טכנאי אשר גילה כי הדירה לא מחוברת לתשתית. לאחר מספר ימים נשלח טכנאי שני אשר גם הוא "גילה" שאין תשתית. כבר בשלב הזה נדהמתי מחוסר מקצועיות החברה ומבזבוז משאבים אדיר. לאחר כשבועיים, נשלח צוות תשתיות אשר חיבר אותי ושוב, נשלח טכנאי בכדי לחבר אותי למודם. במשך כשלושה שבועות נוספים, הגיעו לביתי יותר מעשרה טכנאים (!!!), לעיתים שלושה בערב, בכדי להבין מה התקלה. לאחר התערבות של מנהלת המוקד (חנה) ומנהל התשתיות (דודי), הצליחו לחבר אותי לאינטרנט. חשוב לציין כי במשך כחודש וחצי החברה טענה שהבעיה טמונה במחשב שלי, דבר שהתברר כשגוי מאחר ולבסוף מאחר ובסופו של דבר הצליחו לחבר אותי. מיותר לציין את שיחות הטלפון הארוכות (על חשבון הלקוח!!!), עוגמת הנפש, עיכוב במתן השרות, שרות גרוע מצוות המוקדנים (שממשיך להתעקש לשמוע את הבעיה בפעם הראשונה, פעם אחר פעם) ומקצועיות מן הנמוכות בהן נתקלתי.
אך לא בכך תם הסיפור. לפני כשלושה חודשים, המודם החל להתנתק. מאחר ורציתי למנוע את ה"חוויה" ביצירת קשר עם המוקד ניסתי לפתור את הבעיה בעצמי אך לטווח ארוך היה צורך בשליחת טכנאי. יצרתי קשר עם שרות הלקוחות אשר בקשו לבצע מדגם ניתוקים במהלך יממה. נציג השרות בקש ממני ליצור קשר עם המוקד יום למחרת (דבר נוסף התמוה בעיני – חברה המתיימרת לתת שרות ברמה גבוהה, עליה ליצור קשר עם לקוחותיה בחזרה). למחרת היום, יצרתי קשר עם המוקד והתבשרתי כי יש בעיה במודם. שוב, נשלח טכנאי אשר טען כי סידר את המודם ושוב, יום למחרת המשיכו הניתוקים. בתאריך 8.4.04 יצרתי קשר עם המוקד בבקשה לשלוח טכנאי. מאחר וזהו ערב חג, נציג השרות טען כי לא יוכל לשלוח טכנאי. ביקשתי לדבר עם סמכות גבוהה יותר, הנציג בקש שאמתין על הקו אך השיחה נותקה.מיותר לציין כי לא חברו אלי מהחברה לאחר ניתוק השיחה.
נכון לכתיבת תלונה זו, הניתוקים נמשכים ואין מענה מחברת הוט.
כלקוחה העובדת מול ספקים רבים, לעולם לא נתקלתי בשרות גרוע כל כך, במקצועיות ירודה ובבזבוז משאבים של הלקוח והחברה. במהלך החודשים האחרונים השקעתי משאבים רבים (אם בשיחות טלפון ואם מזמני היקר) ונגרמה לי עוגמת נפש רבה!!!
אבקש לחזור אלי בכדי לפתור את הבעיה או לחילופין, להתנתק משרותי הוט.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על תחושתה של הלקוח. עם קבלת פניית הלקוחה שוחחה עימה מנהלת במוקד תמיכת האינטרנט לאחר הגעת טכנאי והטיפול מהבחינה הטכנית
כמו כן מצאנו לנכון לפצות את הלקוחה לשביעות רצונה.


תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה