|
|
|
|
|
|
מסרבים לנתק, דורשים קנס ניתוק וממשיכים במסכת שקרים וכאוס בין המחלקות |
נושא התלונה: |
יום שני 01 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כשהתחברתי לפני שנה לחברת הוט סוכמו איתי דברים אחרים ואף המחיר היה שונה.
לאחר דין ודברים ולאחר שיחת מנהל דרך אתר האינטרנט של הוט קיבלתי בזמנו טלפון מבחורה שעובדת בהוט ושנתנה לי את מספרה האישי (מספר המשמש כזיהוי של כל אחד מעובדי הוט). . שלחתי לה את מכתב התלונה שלי והמחיר שונה ל 199 ש"ח לחודש לכבלים ובמהירות של 1.5 מגה.
חשבתי שהכל הסתדר אולם אמש כאשר יצרתי קשר עם מוקד השירות שלכם על מנת לתאם ניתוק לחודש מאי נדהמתי לגלות שההתחייבות הנה לשנתיים.
מעבר לכל ספק סוכם איתי שההתקשרות עם חברת הוט תהייה למשך שנה אחת בלבד ושאהייה רשאי לנתק את הכבלים והאינטרנט בסיום השנה.
מדוע כעת מתקפלים ואומרים שההתחייבות לשנתיים?
יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה בחברת הוט והדבר לא ממש מוסיף לחברת הוט שום נקודות זכות.
מיותר לציין שגם על החוזה בזמנו שיניתי בנוכחות הטכנאים את המחיר וכן את תקופת ההתחייבות. אינכם יכולים שלא לעמוד בהתחייבויות. הרי שאתם עוברים על החוק בצורה גסה. כאוס אטומי שורר בחברת הוט. טרטורים ענקיים בין המחלקות. משירות לקוחות הועברתי לקשרי לקוחות, משם אמרו לי לשלוח פקס ושיחזרו אליי. לאחר מכן שוב התקשרתי ודיברתי עם נציג שירות לקוחות, שאמר שיצרו איתי קשר ממחלקת שירות לקוחות. כל ההתקשרות הזאת עם הוט עלתה לי בבריאות! מה אני צריך את זה בכלל?
אבקש במיידית לנתק אותי בחודש מאי ללא שום קנסות כלשהן שאינן מגיעים שכן נסגר איתי שחור על גבי לבן ובבטחה שהחוזה הינו לשנה אחת בלבד!!! אינני רוצה שום עסקים לא היום ולא בעתיד עם חברת הוט על כלל שירותיה. מה גם שאני עובר דירה לדירת הוריי (שלצערי כן מחוברים להוט ולשרותי הטלפון אף) ואין לי צורך לא בשירותי האינטרנט שלהם ולא בשירותי הטלוויזיה. שמישהו יעזור לי ויגאל אותי מעונשו של זה!
משה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לנתק אותי בחודש מאי בתום החוזה ללא שום קנסות שנכפים עליי במרמה על ידי חברת הוט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
אנו מתנצלים בפני הלקוח, על אי הבנה שארעה אצלנו. לאחר הניתוק, הלקוח לא יחויב בהחזר שווי הטבה מכוון שנסתיימה השנה.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|