פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בבעיות קול/קליטת שידור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ - 3 חודשים פניתי לחברת הוט אליה אני משויכת בכבלים, אנלוגי, מחשב - תשתית (הספק נטוויזין) וטלפון. לאחר מספר פעמים בהם פניתי לספק ולהוט (לפחות 6 פעמים) כל אחד מהם העביר את האחריות אל השני כשפעם החליפו את הממיר פעם את הכבל ולבסוף אחרי 3 חודשים בעיית הניתוקים (נכון להיום נפתרה). אלא שבעיית הכבלים רק החמירה כי כאן אין לי את הספק שיעזור לי להגיד שהבעיה היא רק של הוט כפי שקרה במחשב. וכאן אני היא זו שצריכה ממש להלחם על זכותי לקבל תמונה וקול שאפשר יהיה להנות ולהרגיש מסופקת שאני משלמת עבור מוצר וגם מרוצה ממנו. לצערי הקול ממשיך לעלות ולרדת בעיקר במהלך השבוע. לקראת החגים ובסוף שבוע הבעיה פחות חמורה. חברת הוט טוענת שהם כבר שלחו את כל המומחים שיעזרו לפתור את הבעיה אך לצערי הבעיה רק מחריפה ואני לא מסוגלת להקשיב לערוץ 2 . הטענה שלהם שזה משהו בטלויזיה שלי ואם אני אקח את הדיגיטלי הבעיה לא תהיה.
ביקשתי מהם תקופת ניסיון, ועל חשבונם, אך לצערי הם לא מוכנים להעניק לי זאת ולו רק כדי שנבדוק עם זה הטלויזיה שלי או בעית התקשורת שלהם. אני חיבת לציין שהבעיה היתה במחשב נציג חברת נטוויזין היה צריך להתווכח איתם כדי להסביר להם שהבעיה היא של הוט ולא של נטוויזין ולולא עקשנותי במשך 3 חודשים עד היום הייתי חושבת שאני לא בסדר.
אני מבקשת את התערבותכם בעניין כי לדעתי המוצר אותו אני רוכשת מהם אינו מוצלח ועליהם לקחת אחריות על השידורים אותם הם נותנים לי. לפי הסבר של אחד המומחים של הוט יכול להיות שיש בעיה בחוטים של בזק בכניסה לבניין, לטענתו להם אין אפשרות לטפל בהם. ביקשתי ממנו שיצרו קשר עם מישאחראי לחוטים הללו וינסו לפתור את הבעיה במשותף אך לצערי גם לזה לא נענתי.
כספי, עלבון סוג הנזק :
לפנות לבזק לבדוק אים, או לתת נסיון בדיגטלי כדי לבדוק במשך תקופה מהיכן הבעיה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה