|
|
|
|
|
|
הטעיה בחישוב אחוז פחת לממירים |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הצטרפתי להוט ל - 3 שנים לערך, שילמתי סך 790 ש"ח כפקדון עבור 2 ממירים.
לפי הסיכום הטלפוני היה על החברה לנכות 10% פחת לשנה. מתברר כי חישוב הפחת נערך מסכום גבוה בהרבה מסכום התשלום ומכך יוצא כי החברה מנכה כ - 25% פחת לשנה ולא כפי שהובטח.
מדובר בהטעיית הציבור וחבל.
2 מכתבים לחברה בנושא זה לא נענו. אני מנסה לפתור את הבעיה מבלי לערב גורמי חוק אולם ללא הצלחה, אולי הפעם !!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
השבת יתרת הכסף עפ"י הסיכום של 10% פחת לשנה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|