פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עליה של האנטרנט והתחייבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה פניתי להוט בכוונה להתנתק מהם מחלקת שימור הלקוחות שלהם דיברו איתי ושכנעו אותי להשאר אצלם, ובנןסף נתנו לי שימוש באנטרנט בעשרה שקלים לחודש, נשמע מצחיק נכון? כן אבל חשבתי שזה חלק מהשיכנוע נענתי לעסקה וכך זה נגמר.
החודש אני רואה בחשבון שלי חיוב על סך 59 ש"ח צלצלתי להוט ונאמר לי שם שהמבצע הסתיים וזה מחיר המחירון, סבבה, ביקשתי לעזוב להתנתק כי אני יכולה להשיג מחיר טוב יותר ואז התחיל הבלגן, לפי דבריהם אני מחיובת לשנתיים (יש לציין שלא נאמר לי זאת בשיחה לפני שנה) ואם אני רוצה להתנתק רני צריכה לשלם 59 כפול מספר החודשים שהשתמשתי בשירות (12) זה סכום די רציני אז החלטתי שלא. יש לי הרגשה של עבודה בעיניים!
לא אמרו לי שאני לחוייבת ולא אמרו לי שאני יצטרך לשלם כל כך הרבה.....

קוראים לי עדי אבל המנוי הוא על שם אבי ששמו הושי ת.ז שלי 037074630 למטה הת.ז הוא של אבא שלי.
כספי סוג הנזק :
שינתקו אותי בלי מחוייבות וכנס או שיתנו לי מחיר נמוך יותר לשנה הקרובה, אבל בלי מחוייבות! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
ע"פ רישומנו, בתאריך 16/5/06 סוכמו עם גב' חושלסן תנאי מבצע אטרקטיביים למשך 24 חודשים.
כמו כן, הוסבר לגב' חושלסן כי במידה ויסיימו התקשרותם עימנו טרם תום תקופת המבצע יחויבו בגין החזר שווי ההטבה ממנה נהנו.
עם קבלת הפניה שבנו אל גב' חושלסן ובשיחה עימה מיום 19/6/07 הוסבר הנושא הנ"ל.
כמו כן, הוצע לגב' חושלסן תנאי מבצע אטרקטיביים אליהם הביעה רצונה להשתיך.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה